Zo gtst slaat nu wel heel veel stukjes over. Ineens in het buitenland. Ineens is ze terug. Geen idee hoe ze verzorgd is. Ik vind het echt maar niets.
Je zat er niet zo heel ver naast haha, alleen was de ezel een brommertje en ach dat ziekenhuis klopte ook niet helemaal
Haha mijn vriend en ik lagen in een deuk toen Nuran op die brommer aankwam Zo dom.. Maar wel fijn dat dat niet dagen heeft geduurd.
Ik dacht dat ik weer wat gemist had? Ineens ligt ze in het bos, en ineens zit ze op een brommer... Leek wel dezelfde als die van die enge vent
Ik dacht ook, huh?! Ze was eerst half dood en nu komt ze aanrijden alsof er niks gebeurd is. Hoe dan? Oh en ik ging he-le-maal stuk toen ze daar op dat bootje stond met Aysen aan het roeien. Soort van Lord of the Rings achtig tafereel hahaha. Zo raar.
Beetje een gemiste kans van GTST als je het mij vraagt.... ben ik nou de enige die het is opgevallen dat oud vrouwtje op dezelfde brommer reed als vies oud mannetje?
Spannend! Ik vond het wel leuk om te zien hoe Menno zijn best deed om het verborgen te houden terwijl Aysen het allang weet En de nieuwe Bianca vind ik best leuk. Ik ben al wel aan haar gewend