*zucht* voor de 67503748e keer trapt Jeanine weer in de lokroep van Ludo.. Echt hoor.... en mensen zeggen dat ík te vaak een plaat voor mijn kop heb en altijd het goede in een mens zie....
Yes yes yes, heerlijk dit, Ludo en Janine, die horen voor mij echt bij elkaar haha... Maar laat ze dan wel rustig aan doen af en toe afspraakjes enzo, niet gelijk samenwonen, dan is de lol er zo vanaf.. Maar idd Maxime, dat wordt nog wel een dingetje natuurlijk, want Maxime en Janine dat gaat niet samen (er van uitgaande dat het wel weer wat wordt tussen Ludo en Janine)
Ja ik zat ook al aan Maxime te denken agnagna...... Enne..heeft er al iemand 2014,- gewonnen? (ik vraag me altijd af wie daar naar bellen en of iemand echt wint)
Ik kijk de serie al vanaf het begin, maar begin het wel een beetje zat te worden. Hebben meerdere daar last van? Steeds zeg ik dat ik voornemens ben er niet maar naar te kijken, maar toch staat hij om 20:00 uur weer aan
Nee eigenlijk geen last van Ik kijk ook al vanaf het begin, vooruit de eerste twee maanden niet dagelijks gekeken, maar ben het niet beu. Natuurlijk wel eens een tijdje dat het echt duidelijk minder leuk is, dat het heeel lang duurt voor er vooruitgang in zit. Maar dit met Ludo en Janine vind ik stiekem wel leuk, ze horen bij elkaar. Idd hoe zal Maxime reageren.....heerlijk! Ik hoop dat er een keer uit gaat komen hoe gemeen zij is! :x
Ik word wel een beetje moe van de vele verhaallijnen waarbij iemand een ander wil, en de ander niet wil Wiet > Sjoerd Tim > Sjors Ludo > Janine Anton > Julia (en/of Bianca?) en ik vergeet nu vast nog wel mensen
Heb het niet echt gevolgd. Maar Ludo en Janine weer samen. Ben ik dan de enige die denkt dat Ludo het dit keer juist helemaal niet meent en het om een andere reden doet Janine weer bij hem te krijgen? Wel zal hij na de hand spijt krijgen dat hij haar ergens in gaat betrekken. Gevoel hoor. In eens te snel van ja ik wil je weer terug?
Ben ik nou de enige die Tim een ongelofelijke lul vind? Waarom hoor ik hier nog niemand over, dit is gewoon vreemdgaan... Je hoeft maar een willekeurig topic in de Lounge te bekijken en jullie roepen meteen Vreemdgaan... nou, dat doet onze onschuld zelve Tim dus ook.... dat stiekeme smsjes sturen terwijl de ander net de kamer uit is... ik krijg er zo ontzettend de kriebels van!
Ik vind Tim behoorlijk irritant met Sjors. Wat wel grappig was: Sjors zei laatst tegen Tim dat hij niet meer achter haar aan moest gaan ofzo omdat ze niet geïnteresseerd was. Maar ze liep zelf wel heel de tijd achter Mike aan.. Anton vind ik nog steeds een kwal, beter gaat hij gewoon de serie uit.. En ik wil wel weten wie de vader van Vincent is en waarom dat zo geheimzinnig is.
Ik denk dat ze de bui alweer zag hangen toen Maxime weer stennis kwam schoppen en hier geen zin meer in heeft. Maar ze komen vast wel weer bij elkaar. Aan de andere kant wel even goed voor Ludo dat hij niet altijd maar zn zin krijgt.
Ik denk dat Vincent gaat uitzoeken hoe dat verhaal van die vergiftiging zit en dat het dan uitkomt dat Maxime het heeft gedaan... En zij vertelt dan dat ze zijn moeder is..