**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha, herkenbaar!

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    *zucht* voor de 67503748e keer trapt Jeanine weer in de lokroep van Ludo.. Echt hoor.... en mensen zeggen dat ík te vaak een plaat voor mijn kop heb en altijd het goede in een mens zie....

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    "en als ik niet kom"
    Geloof je het zelf, Janine?

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zie de stoom al uit Maxims oren komen als zij erachter komt van Ludo en Jannine :D:D dat wordt lachen

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Yes yes yes, heerlijk dit, Ludo en Janine, die horen voor mij echt bij elkaar haha... Maar laat ze dan wel rustig aan doen af en toe afspraakjes enzo, niet gelijk samenwonen, dan is de lol er zo vanaf..

Maar idd Maxime, dat wordt nog wel een dingetje natuurlijk, want Maxime en Janine dat gaat niet samen (er van uitgaande dat het wel weer wat wordt tussen Ludo en Janine)

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja ik zat ook al aan Maxime te denken agnagna......

Enne..heeft er al iemand €2014,- gewonnen? :D (ik vraag me altijd af wie daar naar bellen en of iemand echt wint)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik kijk de serie al vanaf het begin, maar begin het wel een beetje zat te worden. Hebben meerdere daar last van?

Steeds zeg ik dat ik voornemens ben er niet maar naar te kijken, maar toch staat hij om 20:00 uur weer aan:)

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nee eigenlijk geen last van:D
    Ik kijk ook al vanaf het begin, vooruit de eerste twee maanden niet dagelijks gekeken, maar ben het niet beu.

Natuurlijk wel eens een tijdje dat het echt duidelijk minder leuk is, dat het heeel lang duurt voor er vooruitgang in zit. Maar dit met Ludo en Janine vind ik stiekem wel leuk, ze horen bij elkaar. Idd hoe zal Maxime reageren.....heerlijk! Ik hoop dat er een keer uit gaat komen hoe gemeen zij is! :x

9. tuc

tuc Niet meer actief

hier kan ik nu al naar uitkijken:D

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik word wel een beetje moe van de vele verhaallijnen waarbij iemand een ander wil, en de ander niet wil ;)

Wiet > Sjoerd
    Tim > Sjors
    Ludo > Janine
    Anton > Julia (en/of Bianca?)

en ik vergeet nu vast nog wel mensen :D

11. knap

knap Niet meer actief

Heb het niet echt gevolgd.

Maar Ludo en Janine weer samen.

Ben ik dan de enige die denkt dat Ludo het dit keer juist helemaal niet meent en het om een andere reden doet Janine weer bij hem te krijgen?
    Wel zal hij na de hand spijt krijgen dat hij haar ergens in gaat betrekken. Gevoel hoor. In eens te snel van ja ik wil je weer terug?

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nee, idee krijg ik ook. Krijg niet de indruk dat het echt is.

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik geloof er ook niets van. Er zit iets achter!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ben ik nou de enige die Tim een ongelofelijke lul vind? Waarom hoor ik hier nog niemand over, dit is gewoon vreemdgaan... Je hoeft maar een willekeurig topic in de Lounge te bekijken en jullie roepen meteen Vreemdgaan... nou, dat doet onze onschuld zelve Tim dus ook.... dat stiekeme smsjes sturen terwijl de ander net de kamer uit is... ik krijg er zo ontzettend de kriebels van!

15. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik vind Tim behoorlijk irritant met Sjors. Wat wel grappig was: Sjors zei laatst tegen Tim dat hij niet meer achter haar aan moest gaan ofzo omdat ze niet geïnteresseerd was. Maar ze liep zelf wel heel de tijd achter Mike aan..

Anton vind ik nog steeds een kwal, beter gaat hij gewoon de serie uit..

En ik wil wel weten wie de vader van Vincent is en waarom dat zo geheimzinnig is.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    He bah wat een teleurstelling dat ze niet naar Ludo is gegaan.

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ja idd!! Maar wat keek Anton raar en eng op het eind!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vond het ook wel jammer :)

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik denk dat ze de bui alweer zag hangen toen Maxime weer stennis kwam schoppen en hier geen zin meer in heeft.

Maar ze komen vast wel weer bij elkaar. Aan de andere kant wel even goed voor Ludo dat hij niet altijd maar zn zin krijgt.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik denk dat Vincent gaat uitzoeken hoe dat verhaal van die vergiftiging zit en dat het dan uitkomt dat Maxime het heeft gedaan... En zij vertelt dan dat ze zijn moeder is..

Deel Deze Pagina