Ik denk zeker dat het uit gaat komen dat die Vincent Maxime haar zoon is en dan gaat ook uitkomen dat Maxime wel fout zat met die Maarten toen. Dan gaat Ludo spijt krijgen dat hij Janine niet heeft geloofd. Ik zou nooit meer bij hem terug willen na wat er toen gebeurd is. Hij is zo aan Maxime haar kant gaan staan en hij heeft Janine echt keihard laten vallen.
Ik irriteer me al weken aan Tim, bah hij was eerst zo leuk en nu zo..... boooooooring Ik hoop dat Maxime snel door de mand valt, jakkes wat een gruwel om naar te kijken zeg
Maxime heeft dat niet gedaan maar nick. Maxime heeft die man toen ingehuurd om aan te pappen met janine voor dat goede doelen gebeuren.
Huh Maxime had dat toch wel gedaan en liet het lijken of het Nick was toch? Ik kan het me niet meer helemaal herinneren, haha. Dus misschien heb je wel gelijk Maar in ieder geval gaat Vincent echt wel graven in haar verleden, denk ik.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo sneu.. Snap eerlijk gezegd ook niet zo goed dat iedereen maar bij hem op bezoek gaat en dat niemand hem als moordenaar ziet, want dat is hij gewoon.. Gelukkig is het maar een soap
Toen Nick uit de kliniek werd ontslagen, bedacht hij een wraakplan om het Maxime betaald te zetten. Omdat Maxime er voor gezorgd heeft dat iedereen dacht dat hij Valentijn mishandelde. Nick heeft de medicijnen van Janine verwisseld voor placebo's. Het werd Janine bijna fataal. Ludo zag twee schuldigen Nick en Maxime. Uiteindelijk heeft Ludo zijn conclusie, samen met Janine, getrokken. Maxime voert volgens Ludo alleen doordachte plannen uit, en Nick zal gelijk in actie komen, denkt hij. Daarom bedachten Ludo en Janine samen een wraakplan om al het geld en de bezittingen van Maxime af te nemen. Ze doen alsof Nick de dader is, die zogenaamd moet vluchten. Dan komt ook Nina het te weten, ze werkt mee aan het plan. Ze laten het account van vermogensbeheerder Leander hacken en doen een paar slechte beleggingen die al het geld laten verdwijnen. Vanwege de deurwaarder laat ze haar bezittingen overdragen aan Ludo. Ze is alles kwijt. Dan vertellen Ludo en Janine waar ze werkelijk mee bezig zijn. Maxime is verbijsterd en dacht alles weer goed te hebben. Dan komt Nick terug in Meerdijk. Nick komt naar Maxime toe met de smoes dat Amy een film wilde hebben. Nick treitert Maxime door bijvoorbeeld te zeggen dat hij nog een optrekje zoekt en dat het huis van Maxime (dat nu van Ludo is) hem wel wat lijkt. Ludo vindt het zogenaamd goed, maar dit alles schiet Maxime in het verkeerde keelgat en ze doodt Nick bijna door hem naar de keel te grijpen. Danny komt op dat moment net binnen om haar van haar loze moordpoging af te houden.
Bedankt.. Ik wist het echt niet meer Maar toch blijf ik erbij dat Vincent erachter gaat komen wat Maxime allemaal gedaan heeft..
dat zeker idd. En dan kotst iedereen haar uit is dat stukje al geweest wat ook in de app te zien was. dat heb ik namelijk compleet gemist
Ja dat zou mooi zijn. Stom mens, haha. Volgens mij is dat stukje nog niet geweest.. Maar ik volg het de laatste tijd nog maar half.
Ohhh wat gaat er nu gebeuren met Lorena??? Het is in ieder geval duidelijk hoe de bsb straks in gtst terecht gaan komen
Mee eens!! Iedereen vind het maar sneu voor Rik terwijl hij het aan zichzelf te danken heeft? Dat gepush naar Rikki toe van anderen vond ik ook maar vervelend. Vooral Aysen maar vind haar personage sowieso erg vervelend Ik ben benieuwd wanneer Stefano komt!