**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat een gedoe. . Ik vind het ook vreselijk maar een petitie?

2. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Nou ja dit vind ik wel zielig voor degene die de intro gezongen heeft. Zoveel was er ook weer niet veranderd. Wat een overdreven gedoe.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hahahaha, ik moet er wel om lachen. Die intro was niet aan te horen, maar om dan een petitie te starten...

Ik vind dat Menno erin moet blijven, vind hem leuk samen met Lucas.

Lorena samen met Stefano zie ik ook wel zitten!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt me een leuk setje. En dan gaan ze trouwen en wordt Lorena de stiefmoeder van Lucas....:p

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Lijkt mij ook wel een leuk setje, alleen zal zij het alleen vanwege z'n geld doen :( tijd dat Jack weer terugkomt ;)

Vind het ook jammer dat Menno eruit gaat, eindelijk is Lucas gelukkig! vind ze zo leuk samen :)

Ondanks dat ik Anton een kwal vind, vind ik het wel grappig dat hij gewoon weer in huis is gaan wonen.
    Bianca kan ook gewoon een scheiding aanvragen, huis verkopen en klaar!

Ben wel benieuwd hoe het met Rik gaat aflopen, hij krijgt waarschijnlijk 15 jaar, maar hij gaat niet de serie uit..
    Begrijp Nuran ook ergens wel, het is wel ondraaglijk voor haar dat Rik haar zus probeerde te vermoorden en nu 15 jaar moet zitten, ik weet niet of ik dit zou kunnen, hij heeft er tenslotte ook nog over gelogen...

Vind Wiet en Sjoerd niet leuk samen, Sjoerd moet weer lekker naar Rikki, gezinnetje spelen :)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou inderdaad!

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik zit er echt op te wachten dat Wiet zichzelf weer laat gaan.. Weer net zo als toen met Noud en Nina..

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vind het echt niet leuk hoe ze Rik van karakter laten veranderen dat hij ineens een moordenaar en heel erg agressief (zie je vanavond) is. Terwijl het altijd een rustige personage was.

9. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik ben benieuwd wie er in het water drijft

op fb staat een filmpje van gtst en zie je dat er iemand drijft

10. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Op die promo is wel duidelijk dat het Rik is die gereanimeerd wordt. Misschien doet hij een zelfmoordpoging of heeft hij plotseling een hartaanval ofzo...

Ik denk dat Menno verdrinkt wat ik wel echt heel erg zou vinden voor Lucas, dat doe je iemand als scenarioschrijver toch niet twee keer aan.

11. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ja ik dacht ook al rik te zien idd
    vanavond word het ook spannend

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Jeej wat jankt Nuran irritant zeg.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dacht ik ook meteen, wel heel erg nep!
    Maar jeetje wat doet Rik :$ waarom doet die agent niks in dat kamertje? Als hij bing maar niet.....:(

14. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nou inderdaad!

Rik gaat ook lekker zeg, ging hij er nou uit of niet? Ben deze verhaallijn nou wel zat eigenlijk ;)

15. Be Happy

Wij vroegen ons ook al af waarom die agent niks deed. Beetje vaag, want normaliter stond die agent er met zijn neus bovenop....

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zal straks niet aan het licht komen dat Rik een of andere hersenafwijkinh/tumor/etc heeft en zich daarom zo absurd gedraagt? Komt hij misschien in een instelling of weet ik wat..

17. Be Happy

Spoilers 20 t/m 24 januari

Maandag 20 januari
    Noud ontdekt dat Lorena sjoemelt met het huwelijksgeld van Lucas en Menno. Nuran moet haar toekomstplannen verdedigen als Jef vindt dat ze Rik daarmee benadeelt. Wat wordt er voor Lucas achtergehouden?

Dinsdag 21 januari
    Lorena raakt in steeds diepere problemen. Nina probeert Vincent te vergeten door het met een andere man aan te leggen. Bianca onderneemt de eerste stappen om Anton het huis uit te werken.

Woensdag 22 januari
    Antons opvliegerige gedrag brengt hem in aanraking met de politie. Als Rikki vermoedt dat Wiet iets met Sjoerd wil, zint ze op een tegenactie. Vincent wil weten waarom Maxime zich zo met Nina bezighoudt.

Donderdag 23 januari
    Lorena is niet van plan Noud te vertellen hoe diep ze in de problemen zit. Sjoerd is niet blij met zijn thuissituatie, Rikki grijpt dit aan om toenadering te zoeken. Rik stuurt een brief die Nuran flink in de war maakt.

Vrijdag 24 januari
    Iedereen verzamelt zich voor een gedenkwaardige dag in Meerdijk, behalve Rik natuurlijk, want die zit achter de tralies. Als hij daar ook nog eens uit zijn dak gaat, loopt het slecht voor hem af.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Weet iemand of Rik de serie uit gaat? Moet toch haast wel met 15 jaar gevangenisstraf.....

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Volgens mij ging Rik niet uit de serie.....:( Maar voor mij mag Rik eruit en Menno erin blijven, maar Menno gaat er wel uit :(
    Vraag me af hoe Rik in dat water terecht komt...? Weet iemand waar ik dat filmpje kan zien waar iemand drijft?

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nou ja.. waar is die agent??

Deel Deze Pagina