Weet niet of het al gezegd is maar ik denk dat menno eerst een vrouw was hahahahahahahaha Of dat hij eerst een relatie had met een vrouw en daar kinderen mee heeft.
Hoop niet dat hij in het water ligt die vrijdag/maandag en dat hij dood gaat, zo komen wij dus nooit te weten
Rik draagt heel vaak een donkerblauw shirt en de persoon die gereanimeerd wordt heeft dat ook aan. Lucas daarentegen is in het wit gekleed tijdens de bruiloft. De persoon die in het water ligt heeft ook witte kleding aan. Ik denk dat rik gereanimeerd gaat worden. Zoals ik eerder schreef denk ik dat er bij Rik uiteindelijk een medische verklaring is voor zijn agressieve gedrag. Menno, ja die heeft volgens mij zoiets als borderline, manisch depressief, schizofrenie of een andere geestelijke ziekte waardoor hij gewoon het water in loopt en daarbij zowat verdrinkt. Menno overleefd het wel maar uiteindelijk zal Lucas van hem willen scheiden omdat Menno niet meer de man gaat zijn waar Lucas verliefd op was. Tot zover mijn kijk in de glazen bol
Haha en dit dan April Darby was zelf ook niet tevreden met leader Zangeres April Darby was zelf ook niet tevreden met de opnames van de opnieuw ingezongen leader. In een interview met Omroep West laat de Haagse zangeres weten dat ze niet tevreden was over het resultaat. . Ik heb het er ook met de redactie over gehad, we hebben erover gesproken en ik heb ze ook gevraagd: Waarom hebben jullie het dan uitgezonden? Maar daar hadden ze geen antwoord op, laat April weten aan. Ik zag het eigenlijk meer als stemacteren, zij hebben opgegeven wat ik moest doen en dat heb ik ingevuld. Dat betekent niet dat het een weerspiegeling is van hoe ik normaal zing. Ik ben ook gewoon professioneel bezig met mijn zangcarrière. Hopelijk kunnen ze mij in de toekomst nog een kans geven om het nog een keer in te zingen en dan wel op de juiste manier.
Maandag 27 januari Lucas en Menno zijn dolenthousiast over de muzikale wereld-act die Lorena voor hen geregeld heeft. Lorena probeert deze triomf in haar voordeel te gebruiken. Wiet en Sjoerd besluiten dat ze Rikki moeten inlichten over hun liefde, maar dan komt er slecht nieuws over Rik. Dinsdag 28 januari Als Sjors ontdekt dat Wiet en Sjoerd een relatie hebben, wil Wiet dat ze dat geheim houdt. Nuran wordt onzeker gemaakt als ze Rik bezoekt. Bing is er getuige van hoeveel invloed Menno op Lucas heeft. Rikki staat voor een moreel dilemma. Woensdag 29 januari Maxime merkt dat het de verkeerde kant op gaat met Nina’s verliefdheid. Lorena laat zich niet door Lucas tegenhouden als zij achter een man aan zit. Na een vrijpartij met Aysen, snapt Vincent niet waarom Noud daar moeite mee heeft. Donderdag 30 januari Lorena denkt dat ze succesvol bezig is, maar komt bedrogen uit. Als Vincent weigert om een zakelijke samenwerking aan te gaan, krijgt hij Ludo tegen zich. Tim wordt op meerdere fronten gekwetst en afgewezen, toch geeft hij Sjors een teken van zijn liefde. Vrijdag 31 januari Bing en Lucas zoeken spanning en sensatie en ‘lenen’ daarom Ludo’s gloednieuwe speedboot. Tim kan zijn emotionele pijn niet aan. Rikki neemt een grote persoonlijke beslissing. Sjors zoekt hulp omdat ze twijfelt over haar gevoelens voor Tim.
Misschien ligt Lucas wel in het water, na het 'lenen' van de speedboot van Ludo? Of is dat promofilmpje voor eerder?