Alsof je maandag belt en dinsdag een terugplaatsing hebt.. Hadden ze wel iets meer mogen uitdiepen.. Maar ieder zijn mening!!
Niemand Dan wordt alles nog saaier en langdradiger. Kunnen ze wel aan de gang blijven met van alles en nog wat.. Moet je kijken hoe snel Bing allerlei chemo's en behandelingen kreeg en uiteindelijk wonderbaarlijk snel genas van kanker. Of hoe snel Sylvia en jef een aantal jaren geleden Kim en julian konden adopteren...Dat is ook iets waar sommige wensouders jarenlang (tevergeefs) op moeten wachten. GTST gaat echt niet alle protocollen en procedures uitzenden of uitdiepen hoor. Dan wordt het, zoals al eerder gezegd, ontzettend langdradig en saai En daarbij kan iedereen redelijkerwijs wel weten dat je voor sommige dingen in het echte leven langer dan 1 nachtje moet slapen..
eens , ik denk dat iedereen wel weet dat dingen in real life niet zo gaan, ze kunnen gewoon niet alles in die paar afleveringen stoppen
Ik ben blij dat de dood van Danny eindelijk onderzocht gaat worden. Nu nog dat gedoe met Maxime wat ook nog uit moet komen.
6 mei 2013 Sjors ziet geen heil in de manier waarop Mike de familie Sanders wil aanpakken. Na een heftige beslissing maakt Sjoerd zijn moeder grote verwijten. Nina eist van Noud dat hij onvoorwaardelijk voor haar kiest. Noud probeert Nina zijn visie op het vaderschap duidelijk te maken.
Hm waar hebben jullie gehoord dat danny's zaak word heropend? Volgens mij betrapt bing aysen of zo maar over danny lees ik nergens iets
zal wel voor de zomerstop worden dat het gaat gebeuren dat van Danny en dan gtst kenende wordt het met de winter bekent gemaakt dat asyen met de dood de maken zal hebben.