Tis niet precies bekend hoe lang Stefano blijft volgens mij, een tijdje maar ja hoe lang is dat..? Maar goed, dan gaat Rik misschien eerst (op verzoek van Stefano want hij heeft nog een mannetje nodig daar in Amerika) en volgt Stefano later (als dat allemaal zomaar kan want Rik moet eigenlijk de cel in tenzij hij vrijgesproken wordt). Ik kan me niet voorstellen dat hij net zoals de vorige keer dat hij eruit ging weer in de cel beland en er op die manier uitgaat.. Als dat wel zo is, valt het mij tegen, want erg origineel is dat niet en kan me ook niet voorstellen dat Ferri 2x op dezelfde manier uit de serie wil gaan Maar ach we zullen zien
toen Rikkie binnen kwam bij Rik werd er een liedje gedraaid. Was dat Mumford and Sons?? En zoja welk lied? groetjes Demi
Het was een Laura zelfmoord poging Alhoewel, poging? Hij zag er wel behoorlijk dood uit zo hij daar dreef...
Zal hier vast wel al ergens staan, maar Tim is niet dood. Hij wordt gevonden en verzorgd door één of andere Willem... En in de media staat dat Rik in de serie overlijd...
Als rick overlijd in de serie kan ie nooit meer terugkeren. . Ja als geest of met terugblikken. . Denk dat ie gwn de cel in verdwijnt.. Hoe zit t trouwens met anita. . Ik dacht dat zij jaaaaaaaaren geleden overleden was maar paar jaar terug zat ze er weer ff in voor ze in de serie overleed. . Weet iemand nog waarom ze er toen uitging? Ben gewoon benieuwd
Ja klopt ze had aids.. en is inderdaad dood gegaan.. Maar ze zat er toen net pas weer in.. maar jaaaaaaaaren geleden zat ze er ook in.. maar vraag me af wrm ze toen uit de serie ging want ik d8 dat ze toen al overleed in de serie. . Maar 2x kan nooit
Was dat niet iets met een gevangenis en brand? En dat ze dachten dat ze dood was? Of was dat Rik? Of heel iemand anders?