Snap ik ook weer niet dat die Willem weer naar huis gaat.Wil Tim zeker gijzelen omdat hij wellicht ooit zelf een zoon heeft verloren en hij Tim als surrogaat ziet. Wordt er zo moe van hahahah Het is omdat mijn oudste dochter mee wil kijken maar anders had ik het allang geskipt. Vind het ook niet leuk dat Rik weg is om deze reden(een moord) zucht Hadden ze niet iets vrolijkers kunnen verzinnen. Wereldreis met Nuran whatever.
Hmmm..die laatste maaltijd die Tim van Willem krijgt zal wel één of ander middeltje bevatten waardoor hij bedwelmt raakt/zijn geheugen verliest/in slaap valt.
Ik zag dat vrijdag nog niet bij de spoilers stond: Vrijdag 14 februari Anton en Bianca gaan zoeken op de plek waar het laatste levensteken van Tim gesignaleerd is. Nina denkt te weten van wie ze een mooi Valentijnsboeket gekregen heeft. Aysen probeert Menno te bereiken, maar Lucas eist alle aandacht van Menno op.
Willem blijkt vast de vader van Tim te zijn die bij zijn vader en moeder op de afdeling werkte en waar zijn moeder ook een affaire mee zal hebben gehad.
Willem had Tim gewoon met een ambulance naar het ziekenhuis moeten sturen toen hij hem vorige week al heeft gevonden... Beetje raar om iemand thuis te houden die gewond is... En dan niemand die hem zoekt? Op een keer bellen naar zijn voicemail na.
Ik vind Aysen ook een mooie meid hoor,alleen door haar rot karakter in de serie wordt dat nogal vervaagd zeg maar..