Heerlijk die gtst logica! Ik zat een beetje te googlen en kwam ergens een forum of iets tegen waar mensen aan het discussieren waren of Sil misschien niet de vader van Bram is.. volgens mij googlen de schrijvers van gtst ook en zo verzinnen ze die verhalen steeds weer
Hahaha dat zag manlief ook meteen! "vorige keer was ze toch in een kinderstoel aan het kleuren?" was zijn reactie Wel jammer, ik begrijp dat kinderen niet teveel in beeld moeten komen, maar er wordt ook praktisch nooit over ze gesproken.. ik bedoel wanneer hebben we Lana voor het laatst gezien? En Bram zie je nu vaker omdat er een beetje een verhaallijn met em loopt. Wel raar van die Monica trouwens, die verhaallijn is helemaal doodgebloed.. ze is toch nog zwanger? althans inmiddels wel bevallen gok ik Maxime moet nu echt openkaart gaan spelen! wordt echt vervelend dat mens! Ben ook wel benieuwd hoe Tim uiteindelijk weer terecht komt, zal Willem hem laten gaan en komt ie zelf thuis of zal hij uiteindelijk (door Sjoerd) gevonden worden bij Willem? Wat ik nu wel leuk in de serie zijn Ludo en Janine, hahaha lekker blijven negeren die gevoelens
Sil de vader van Bram? Sil en Rikkie waren toch toen allang uit elkaar? Moet ie wel heel ver zn zaadjes schieten Mja in GTST kan alles haha. Hier kijk ik nog half. Elke dag is het zelfde,zit geen verhaal meer in. Dat geneuzel om Tim,Sjors die de heilige maria uithangt,Bianca en Anton waar ik niks van begrijp,Wiet die vandaag of morgen weer doordraait,Vincent en Nina en Maxime...Ik word er moe van! Maxime moet gewoon zeggen hoe het zit,Tim moeten de onderhand maar eens vinden want dat word ook heel langdradig,dus saai,Sjors moet gewoon een keer goed dronken worden , En wiet die staat op punt weer gek te worden en dat gebeurd ook een keer. Nu begint het gedoe met Ludo en Bing ook weer over die boot... Lucas begint het pispaaltje te worden van Bing en die Menno kan zn handjes ook niet bepaald thuis houden en Lucas pikt het maar dus die stort vandaag of morgen ook in. Het begint saai,langdradig en te voorspelbaar te worden. Tijd voor een zomerstopje met een goede cliffhanger of iets
Ik denk dat Maxime pas in de aflevering voor de zomerstop haar mond open doet. Monica duikt dan ineens op met een kind van Bing en haar en als Tim dan nog niet terug is...
ik heb me net voorgesteld in het daarvoor bestemde forum, dus kan hier ook mooi even mee kletsen. Ik kijk sinds een jaar of 2 ook weer naar GTST (daarvoor tijden niet gezien) en vind het nu wel heel erg saai en uitgekauwd worden. Ik heb al lang het geduld niet meer voor de hele aflevering en kijk alleen nog maar de shortie. Zie je het belangrijkste en het duurt maar 3 minuten Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor Tim weer terug komt, heb wel met Lucas te doen nu.
Dat krijg je al snel als je in het echie ook al een eeuwigheid samenbent Prive en werk is dan soms moeilijk gescheiden te houden
Het is mij niet eens opgevallen dat Janine Ludo lieverd noemde! Het klinkt waarschijnlijk gewoon heel 'natuurlijk' Stiekem wil ik het even terugkijken, alleen voor dat stukje..
Lijkt me heel raar om te spelen dat je een hekel aan elkaar hebt, terwijl je in het echt een setje bent. Zou moeilijk mijn lach in kunnen houden.
Maar aan de andere kant, als je een keer flinke ruzie met elkaar hebt.. kun je dat er op de set lekker uitgooien En ja, van mij mag Sjors er ook wel uit. Heb haar nooit leuk gevonden. Zag dat stukje aan het einde van de aflevering gister, dat ze aan het smeken is bij Bing. Vond het al meteen niks
Sjors mag er zeker uit, ze is zo schijnheilig. Ik vind haar geen leuk type, maar die Rikki ook echt totaal niet. Als het aan mij lag zou ik de halve cast eruit gooien! En het is weer lekker langdradig...
Ik erger me idd ook dood aan Maxime... De rest maakt me niet zoveel uit, geen boeiende rollen, maar ik stoor me er ook niet aan..
Ik dacht hier gelezen te hebben dat Tim 3 maanden iets anders zou gaan doen? Wanneer was hij ook weer weg? Volgens mij gaat dat nog zeker 4 weken duren! Ik kijk GTST al jaren in fases. Dan kijk ik weer een poos en dan kots ik het weer uit. Dan ga ik toch weer kijken, want dan zijn alle verhaallijnen eindelijk anders en dan weer opnieuw. Laatste x was dat Rikki Bram op tafel zette en hij eraf viel. Dat was de druppel. Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren want ik begin het aardig irritant te vinden allemaal...
Oohh, Maxime vind ik ook echt vreeeeeselijk! Ik irriteer me echt zo enorm! Er mag nu inderdaad wel iets uitkomen. Of van Tim, of van Vincent..
Aaaaah Sjors is zo bezorgd... over iemand waar ze een keer een kaartje van heeft gehad. Schijnheilig rotwijf.