Ik denk het ook. Maar dan is het wel een beetje de slet van de familie bouwhuis zeg, ze gaat ze allemaal af. Straks heeft ze een relatie met anton en gaat ze vreemd met bianca.
Say what?! ff serieus.. dan hoop ik toch echt niet dat ze tot die tijd doorgaan met het op deze manier rekken van het verhaal... dat trek ik niet. Dan ligt de tv al lang door het raam op straat... Ze gaan echt kijkers verliezen hiermee! Waaronder mij... Want ik heb geen tv meer dan. Die ligt op straat...
Dat idee had ik een tijdje geleden al met die scene op de kinderboerderij. De manier waarop ze hun in beeld brachten dacht ik eraan. En nu gister weer.
Jaa dat van Anton en rikki dacht ik ook al een tijdje... Maar dacht heb vast een dirty mind ofzo, dat is té erg
Ik zei het idd ook al tegen mn vriend van Anton en Rikki. Toen met de kinderboerderij dacht ik het voor het eerst.
Ik vind het niet echt vies, meer vies omdat ze heel de fam bouwhuis heeft gehad dan..behalve Edwin, maarja die was gay.
Maandag 14 april: Noud probeert te ontdekken wat er tussen Lucas en Menno is gebeurd. Een zakelijk geschil tussen Nina en Lorena wordt steeds groter. Bing accepteert het niet als Jef hem oneerlijkheid en egoïsme verwijt. Dinsdag 15 april: Wiet probeert loyaal te blijven aan Sjoerd ook al gelooft ze niet meer in het vinden van Tim. Een goedmaak poging van Menno verloopt niet helemaal lekker. Vincent ziet dat Nina het moeilijk heeft na de breuk met Lorena. Woensdag 16 april: Bing wordt woedend op Sjors omdat zij Nuran onder druk gezet heeft. Rikki wordt geconfronteerd met verdriet uit het verleden. Wiet vermoedt dat Sjoerd aan het afglijden is. Aysen doet Sjors een verleidelijk voorstel. Donderdag 17 april: Lucas zakt midden in de Rozenboom zomaar in elkaar. Nina probeert er op zakelijk gebied met Lorena uit te komen en doet haar een aanbod. Julia overlaat Rikki met goede zorgen maar bereikt het tegenovergestelde. Vrijdag 18 april: Wiet is bang dat ze Sjoerd van zich afstoot en doet een ontdekking. Anton en Rikki beleven een gezellige skatedag in het park. Lucas drinkt zijn pijn weg. Janine denkt dat Roel een goede match is voor Bianca.
Dus Roel komt inderdaad terug! En; Julia overlaat Rikki met goede zorgen maar bereikt het tegenovergestelde. Das niks nieuws..
Klopt het dat op rtl lounge om 10.30 smorgens al de aflevering van savonds wordt uitgezonden?? Zal vast wel iemand weten hier )