Spoilers voor wie ze vroeg : 21 april noud laat zich niet met smoezen van lucas afschepen. rikki liegt om dicht bij anton te kunnen zijn. wiet word door sjoerd gemanipuleerd. Bianca weet niet of ze de date met roel moet doorzetten 22 april julia trekt conclusies over antons gevoelens voor Bianca. wiet probeert sjoerd af te remmen als hij naar canada wil om tim te zoeken. sjors en aysen werken samen om bing aan te pakken. nuran krijgt een onaangename verrassing. 23 april lorena merkt dat er spanning is tussen vincednt en nina. bing wil nurans belangen niet schaden, maar dan zet aysen hem onder druk. nuran zint op een manier om met bing in contact te komen. vincent maakt zijn keuze. 24 april roel krijgt door dat menno bang is dat een incident uit het verleden naar boven komt. nina wil niet toegeven aan de steun van lorena omdat het vertrouwen te veel geschaad is. jef probeert tot nuran door te dringen. 25 april sjoerd heeft niet genoeg geld om zijn plannen door te zetten, dus zint hij op een oplossing. wiet ziet hoe sjoerd steeds verder afglijdt. vincent legt ludo een onverwacht plan voor. rikki geniet ervan dat ze de zieke anton kan verzorgen. (kunnen fouten inzitten heb het snel overgetypt uit de gids)
Leuk om te lezen! Ik denk dat Vincent met Nina wil trouwen, uit financieel oogpunt ofzo. En rikki en Anton, toch wel he....
Ik kijk het nooit.. maar nu wel per toeval en de spanning spat er af tussen rikki en anton.. Lekkere wending, dit is mijn vriend, tevens de opa van mijn kind.. wuuuutttt.....:O
Je zag het bij Rikki wel veel meer dan bij Anton, maar ik denk dat Anton nog wel gevoelens voor haar gaat ontwikkelen...
Echt he.. Normaal zou ik er niet zo mee zitten, want een jongere dame met oudere man vind ik niet zo vreemd ofzo. Maar hier zitten toch wel wat haken en ogen aan.
Inderdaad, ze zijn onderhand familie.. Ik persoonlijk kan best gechoqueerd zijn van een liefdesrelatie met veel leeftijdsverschil,ik ben daar nogal bekrompen in..dat geef ik eerlijk toe.
Ze doen Amerika na he met die soap eerst heel veel dezelfde dingen als atwt en nu krijgen we zeker het verhaal van bb brook rich en erik als rikki sjoerd en anton haha
Bij mij is het vooral de geschiedenis van hun. Wel goed dat je daar eerlijk in kan zijn. Ik vind oudere mannen soms echt ontzettend aantrekkelijk, maar ik zou er nooit een relatie me willen of kunnen hebben.
Arghhh wat irritant dat Sjoerd weer drugs heeft gekocht... Als dit verhaal zich weer doorzet stop ik echt met kijken!!
Als Rikki iets met Anton krijgt dan stop ik echt met kijken. Wordt er gewoon onpasselijk van. Ik heb opzich niet heel veel problemen met een groter leeftijdsverschil maar zij is gewoon nog zo'n kind meisje. Ik vind de verhaallijk ook echt niet leuk meer. Die Menno met zijn losse handjes en Lucas altijd met van die vieze plekken bij zijn mond.Kunnen ze dan niet eens een beetje beter camoufleren.Of hij heeft zo'n mega kloof in zijn lip of weer zo'n vies plekje in zijn mondhoek. Als ik dat dan zie dan blijf ik daar naar kijken.Zo had Nina een tijdje geleden ook steeds een koortslip en bleef ik ook maar naar kijken.
Haha, ik vind het juist wel realistisch overkomen zo.. Ook "Lucas" en "Nina" kunnen een kloof of koortslip krijgen..
Die plekken bij Lucas zijn toch van het slaan? Die horen toch zichtbaar te zijn juist. En Anton en Rikki. Het is gewoon de Bouwhuis slet.. Het is dat Edwin homo is, en dood Ik erger me meer dan dat ik het leuk vind.. en maar blijven kijken haha.
Haha, inderdaad..terwijl ze eruit ziet als een kind van 15. Zo gedraagt ze zich trouwens ook Van mij mag Rikki uit de serie geschreven worden, het enige wat ze doet is op iedereen snauwen!
Ik zei gister tegen mn moeder nog, al die blagen worden ouder behalve Rikki en Wiet die blijven maar 16. Zitten al eeuwen op school ook
Toen had je toch ook Dennis en Laura? Hadden een relatie en sex met elkaar en daarna bleek Laura de moeder van Dennis? Sex met je eigen zoon, wtf?? Dat was pas een rare verhaallijn