zit Nuran niet al 3 jaar in GTST? dan gaat ze waarschijnlijk voor 3 á 4 maanden tussen uit, gaat naar het buiten land en komt ze lopen weer thuis :S
Gelukkig heeft iedereen alleen nog neurologische problemen sinds het ziekenhuis veranderd is in een centrum voor neurologie! (Y)
Idd die Maxima daar aan het ziekenhuisbed. Slaat werkelijk nergens op haha Zou hetzelfde wezen als dat ik bij mijn overbuurvrouw aan bed ga zitten die ik amper ken. Ze zien me aankomen haha
volgens wikipedia sinds januari 2012, ruim 2 jaar dus. Als ze een kort contract heeft gehad en daarna 2 jaarcontracten moet ze er missch uit? (wat gaat de tijd snel trouwens.. Ik dacht echt dat ze er nog veel korter in zat!)
dat zat ik ook al te denken. ten eerste, waarom Maxime? en ten tweede, waarom komt haar moeder niet langs ofzo? ja dan moet je wel heel even iemand inhuren om die moeder te spelen. maar zou wel veel geloofwaardiger zijn bij zoiets. maar goed, sinds wanneer is gtst geloofwaardig? ik ben zo te lezen een van de weinige hier die het nu wél leuk vind hihi. al dat suffe gepraat de hele tijd. doe mij maar wat actie. huiselijk geweld, prima. vechtpartij, ook al is het een slechte, prima. beter dan de hele tijd overal 1000 keer over praten (niet dat ik nu voor huiselijk geweld ben hoor )
Helemaal mee eens Pisum! Alleen wat speelt die Milou slecht! bah En idd Maxime aan haar bed... wat een vervelend mens wordt het..
Lees het inderdaad verder in dit topic dat ze nu 2 jaar in GTST zitten. Ben benieuwd wat ze met Nuran gaan doen,
Dat gevecht was echt nep zeg. Het wordt echt steeds ongeloofwaardiger. Maarrr, ik ben blij dat er wat gebeurd! Tenminste weer een verhaal ipv dat geneuzel steeds. En maxime is natuurlijk bij Milou, het is haar schoondochter
Ik heb begrepen dat de moeder van Vincent over een paar weken in gtst komt. De rol wordt gespeeld door Willeke van Ammelrooy
Indd jann ik ook! En Dat filmpje vind ik niet veel voorstellen , hij zegt in t kort dat Tim niet zomaar terug komt en volgens mij niet zomaar van hem afkomt
Oké Nina is dus binnenkort zwanger van Vincent..hoe voorspellend..dan zal Maxime wel op moeten biechten dat Vincent haar zoon is of ze zal er op een of andere manier Nina tot een abortus zetten of misschien wel zorgen dat ze een miskraam krijgt. En Rikki jeetje wat ligt het er bij haar dik boven op zeg dat ze Anton leuk vindt..
Idd Rikki is stapelgek op em! bah, maar volgens mij ziet hij haar niet zo! Vind Nina en Vincent wel een leuk setje maar ze zal idd zwanger raken van em en moet Maxime met de waarheid komen! Lorena is ook weer lekker bezig! vond ook al dat ze veel te makkelijk die aandelen teruggaf aan Nina.. Laat Tim maar snel terugkomen, het duurt nu echt te lang!