Dat dacht ik ook. Maar aysen gaat over lijken dus het zal me niks verbazen als dat inderdaad haar plan is. Ik dacht eerst dat ze Bing op de 1 of andere manier onvruchtbaar wilde maken of laten verklaren. Ze kan natuurlijk altijd nog met de gegevens rotzooien en in het dossier van bing zetten dat hij wegens de chemo's onvruchtbaar is geworden ofzo. Het kan alle kanten opgaan.
Goh word wel weer even spannend gemaakt.. Zou Bilal terugkomen bij Lucas? Oooohh, ik vind Nina ook een onwijze tettert, getverderre. En vind het zo zielig voor Noud, arme onderdaan van heks nina sanders haha.. Soms wel grappig, maar nu is t niet leuk meer hoe ze tegen Noud doet. Maaaaaar, wat denken jullie van Mike?! Zou die echt voor Nola willen gaan of is het maar weer schijn, en heeft ie weer wat anders in z'n bolle hoofd gehaald?!
Ik vind Mike nu een stuk leuker! Van mij mag hij zo blijven haha. En ik hoop niet dat Bilal weer in de serie komt.. Wat een flapdrol was dat zeg. En acteren kon hij ook niet.
Maandag 13 mei Rikki komt in de verleiding om Sjoerd te helpen. Onder invloed van Sjors doet Mike een uiterste poging om met Nola in contact te komen. Nina besluit naar de rechter te stappen om Mike uit haar leven te bannen. Noud heeft zijn twijfels bij de manier waarop Nina en Ludo dit denken te doen. Dinsdag 14 mei Noud probeert Nina in te laten zien dat ze te ver is gegaan. Rikki wil Sjoerd wel helpen, maar kan dit niet. Lucas is ervan overtuigd dat Menno iets voor hem voelt en onderneemt dus actie. Monica wil dat Bing de zwangerschap nog even geheim houdt. Woensdag 15 mei Aysen doet een ontdekking die ze in haar voordeel kan gebruiken. Nuran wil niet dat Rik zich bemoeit met het conflict dat er tussen haar en Aysen zou zijn. Noud heeft een grote reden om zich schuldig te voelen. Donderdag 16 mei Aysen bekent dat ze Nuran niet de hele waarheid over Dannys dood heeft verteld. Mike en Sjors gaan door een diep dal en Mike krijgt bezoek van de politie. Lucas wordt teleurgesteld, blij gemaakt en weer teleurgesteld. Vrijdag 17 mei Mike wordt keihard geconfronteerd met het contactverbod van Nina. Bianca ontdekt dat er geld mist uit de kas van salon Lorenas. Anton ontdekt een vreemde afschrijving van Biancas creditcard en gaat op onderzoek uit.
Oh die vieze wiet.. Als ik Nina was deed ik nog wel erger hoor.. Genezen of niet.. Normaal is het niet dat ze denkt dat iedereen haar maar zomaar moet vergeven,,,.. En noud weer als vriend wilt hebben..
Zeg dat wel, het begint me nu ook wel stierlijk te vervelen hoor (maar nee, ik zap niet verder ), wordt tijd voor een andere wending, maar goed, dat zal wel een scheiding worden voordat ze het inziet. Noud en Wiet, Nina over de rooie, weer rijp voor een inrichting, Nola naar Mike en Sjors. Mijn fantasie slaat op hol....