Tim loopt gewoon.....na maanden in een bed te hebben gelegen staat hij op en loopt aan.... Ongeloofwaardig! Normaal worden je spieren dan zo slap dat je minstens een tijdje moet oefenen voordat je weer een stukje achter elkaar kan lopen. Maar ja, in soaps kan alles
En hij zou 3 maanden niet gegeten en gedronken hebben? Af en toe een slokje zei hij. Dan ziet ie er goed uit
En als ik het goed begrijp kan Nuran volgende week zo vanuit het ziekenhuis naar huis. Hoeft niet te revalideren maar rijd zo in haar rolstoel naar huis.
Ja uiteraard en het zal mij niets verbazen als ze straks met haar rolstoel rond rijdt in huis en dat niemand zich dan afvraagt hoe ze boven is gekomen.
wahahahahahahaha! Zie jou al hinkelend op 1 voet met teenslipper, de andere slipper hoog in de hand houdend al gevaarlijk zwaaiend naar Menno ......
Maar dat is toch helemaal raar. Ze hadden toch een torenhoge schuld. Hij had 2 banen om rond te komen dus waren blijven die centjes dan vandaan komen..
Ze hebben geen relatie en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Anton probeert een vaderfiguur te zijn voor Rikki en Rikki wordt verliefd op hem... Het is net zoiets als dat een leerling verliefd wordt op de leraar, maar dan net iets anders Ach waarom reageer ik ook nog hier
Ik heb halverwege gtst vanavond weggezapt. Irriteer me aan teveel spelers en verhaallijnen. Ik ga het ook niet meer kijken. Ben er zoooo klaar mee