Oh oh Rikki... ik zat met open mond en grote ogen te kijken. Ben héél benieuwd hoe Anton gaat reageren!!!
Ja, echt wel! Vind ik veel leuker dan vrouwen met pistolen en mannen met coke! Maar tja.. Als ze allemaal zo waren, hadden wij geen soap meer
Zou t? Ik denk eerder dat Rikki het verkeerd opvat hoe hij nu doet. Tenminste zo kwam t op mij over... Ben trouwens wel benieuwd nu hoe dat zit met die Willem...
Ik vond Anton zijn reactie wel juist eigenlijk.hij reageerde niet boos en probeerde haar niet te kwetsen op die manier, maar ik vond hem wel duidelijk dat hij niet dat voor haar voelde en dat dit ook niet ging gebeuren. Had een veel bottere reactie van hem verwacht.
Idd ik vond het voor Anton zijn doen eigenlijk heel netjes. Hij wilde haar gewoon niet kwetsen en probeerde voorzichtig te zijn (waarschijnlijk door het hele gebeuren met Rik en Tim)
Shortie voor morgen gezien, leuk! Wordt tijd dat Tim eens duidelijk zegt waar het op staat tegen die ouwe opa (ik denk trouwens nog steeds dat Wim een doodgewaand familielid is, het is te toevallig dat ie ook dokter is geweest) En de moeder van Vincent! Die kop van Maxime, mijn god! Die moet haar kennen van vroeger, misschien een duivelse huishoudster van de familie oid.
Ik denk eerder Dat de adoptiemoeder van Vincent Maxime herkent als de biologische moeder van Vincent. Dus dat Maxime en zij elkaar daar van kennen
Ik vond Anton ook wel netjes tegen Rikki.. Haha ik had zelf last van plaatsvervangende schaamte. Mag hopen dat dit over is.. Ik vind Rikki er wel beter uitzien nu ze zich wat volwassener kleed. Misschien was dat de hele insteek wel
Ja in een voorpromo.filmpje. spreken maxime en paula (adoptiemoeder) over de adoptie toen. Maxime was pas 19 toem ze zwanger werd van haar leraar geloof ik. En die vaderen paula hebben dus Vincent opgevoed.
Ik denk dat die man die Tim "vast' houdt, een oud collega van Anton is en dat hij wraak wil nemen ofzo....
Ik denk dat die man waar Tim is, gewoon een eenzame man is, die vroeger enorm graag kinderen had gewild. Heeft de hoop opgegeven toen het misschien niet wilde lukken en ziet nu de kans om Tim als "zijn zoon" te hebben.
Er staat een filmpje/interview op de rtl xl site bij gtst over Willemke van Ammelrooij daarin wordt dat door willemke zelf verteld
+1! Dat denk ik ook. Of iemand die ooit zijn zoon is kwijtgeraakt door overlijden of vermissing ofzo, en nu Tim bij zich wil houden? En daar straks helemaal in doordraait...