Wat is er met Julia gebeurd? Heeft ze een facelift gehad of is dit een andere Julia? Ze ziet er anders uit.
Maar ik snap Anton dan ook niet hoor. Hij weet dat Rikki verliefd op hem is. Houd dan een beetje afstand en zoek bepaalde situaties niet op. Maar goed. Soap hè.
Ik beloof plechtig dat ik dan weer zal kijken. Daar hoopte ik al op na die ene kus, een hele tijd terug..
Weet niet of ze er al stonden zover heb ik niet terug gelezen maar de spoilers van 23 tm 27 juni Maandag 23 juni: Aysen wil precies weten wat er gebeurd is tussen Anton en Rikki. Bing organiseert een actie tegen Ludo. Sjoerd wil niet naar Bianca luisteren als zij begrip toont voor Anton. Lucas neemt een jongen mee naar huis. Dinsdag 24 juni: Bing verwijt zichzelf dat hij niet voldoende tijd voor Rikki had en neemt het recht in eigen hand. Lorena huurt een hacker in om de usb-stick te kraken. Anton wordt gearresteerd. Geheel onterecht vindt hij zelf. Woensdag 25 juni: Maxime wil Nina ervan doordringen dat Vincent het niet slecht bedoelt als hij zich op zijn werk stort. Janine doet een ontdekking over het verleden van Vincent. Menno heeft een schokkende mededeling voor Lucas. Donderdag 26 juni: Nuran jaagt iedereen tegen zich in het harnas en dat komt haar duur te staan. Bianca baalt als Sjoerd het huis uit wil. Bing biedt de gemeente een petitie aan, maar krijgt te maken met een onwillige ambtenaar. Vrijdag 27 juni: Janine confronteert Maxime met haar ontdekking. Lorena treft voorbereidingen om een rijke Meerdijker te chanteren. Nuran gaat door een diep emotioneel dal. Vincent laat zijn werk nog steeds voorgaan op Nina. Bron: gtstfanclub.nl