haha, echt maaaandenlang lopen ze te slepen met die Tim die in een matig hotelbedje ligt te maffen en dan kijk je eens 1 keertje niet, echt, één keertje!! , dan mis je meteen een halve aanranding en een keukenraamstalker!
als ze al geplaatst zijn, sorry!! Maandag: 23 juni Aysen wil weten wat er tussen Anton en Rikki gebeurd is. Bing organiseert een actie tegen Ludo. Nuran voelt zich bekritiseerd door Jef. Sjoers wilt niet luisteren naar Bianca als zij begrip toont voor Anton. Dinsdag: 24 juni Bing verwijt zichzelf dat hij niet genoeg aandacht haf voor Rikki en neemt het recht in eigen handen. Lorena huurt een hacker in om de USB-stick te kraken. Anton wordt gearresteerd. Geheel onterecht vind hij zelf. Woensdag: 25 juni Maxime wil Nina er van doordringen dat Vincent het niet slecht bedoeld als hij zich op zijn werk stort. Janine doet een ontdekking over het verleden van Vincent. Menno heeft een schokkende mededeling voor Lucas. Donderdag: 26 juni Nuran jaagt iedereen tegen zich in het harnas en dat komt haar duur te staan. Bianca baalt als Sjoerd uit huis wilt. Bing bied de gemeente een petitie aan, maar botst op een onwillige ambtenaar. Vrijdag: 27 juni Janine confronteert Maxime met haar laatste ontdekking. Lorena treft voorbereidingen om een rijke meerdijker te chanteren. Nuran gaat door een diep emotioneel dal. Vincent vind het moeilijk maar laat zijn werk voorgaan op Nina.
Ja dan ben ik jarig Ben sinds een weekje weer begonnen met kijken. Was het zo zat allemaal maar door dit topic te volgen wist ik toch wat er gebeurde en wanneer ik weer moest gaan kijken. Thanx
Kunnen jullie aub stoppen met wanneer de laatste aflevering is? Vind het echt irritant worden! En kinderachtig.
Door dit topic denk ik steeds dat ik iets heel belangrijks ben vergeten op 4 juli.. '4 juli.. Shit, wat was daar ook alweer mee? Dan hadden we iets.. Of niet? Wat wás het nou?'. Gevolgd door een 'Ooooooohja!', een half uur later