Nee volgens mij is Menno maar tijdelijk in de serie toch? Dus die gaan uit elkaar. het begint eindelijk weer wat spannend te worden. Maar ja dat is.voor de zomerstop Weet iemand wanneer dat is?
Nina die zwanger is van Vincent (beiden helemaal blij) En dan Janine, die maxime gaat confronteren omdat ze haar geheim heeft ontdekt. Ook zal idd de vader van Vincent wel ten tonele verschijnen en komt alles uit. Uiteindelijk zal Nina wel het kindje verliezen ofzo, en gaan zij en Vincent uit elkaar.. Zoiets
haha idd! Ik denk dat de cliff wel iets met de Sanders/Janine te maken hebben maar dat net niet te zien is dat Maxime door de mand valt. Dan zit je tot September te brommen.
ik denk idd ook nina zwanger, janine confronteert maxime en nina hoort dat. nina loopt overstuur weg en uhmm krijgt een aanrijding,valt o.i.d. of ludo doet wat met maxime omdat ze het heeft verzwegen. sjors en tim, misschien trouwen? lucas en menno uit elkaar bing krijgt uiteraard problemen met ludo anton/bianca/sjoerd/rikki/wiet... geen idee