Ohhh die willem dat word nóg wat zeg!! En monika dan? Die komt vast terug met een kind onder dr arm van bing?! En ik vind hetecht een rotstreek van rikki hoorvan anton, eenmaal zon stempel komt ie nooit meer van af....
Ik vind het ook wel spannender worden eindelijk.. Ik irriteer me wel mateloos aan Nuran, vind haar helemaal geen leuke rol hebben nu. Ben benieuwd wat we gaan zien voor de zomerstop, wanneer is dat trouwens ?
Ik erger me ook mateloos aan Nuran! eigenlijk zou iedereen haar echt even moeten laten stikken, dan komt ze vast wel terug En Rikki! bah wat een smerige actie! vind het echt niet leuk voor Anton en Bianca is ook vervelend bezig, wel geloven dat hij niets heeft gedaan, maar iedereen in de waan laten! bah.. En Bing en Ludo! leuk, leuk, leuk ben benieuwd hoe dit verder gaat
Dat is waar maar nu.. pff alsof dit allemaal in het echt zou gebeuren bijvoorbeeld een Ludo die zomaar een club koopt om een ander te dwars te zitten
Ik wil niet heel bijdehand doen (maar doe het toch) dat gebeurt ook gewoon hoor. Alleen weten wij dat niet.
Lol van alle onrealistische situaties die voorbij komen, vind ik de situatie die jij noemt nog wel het meest overeenkomen met de realiteit
GTST Spoilers 30 juni t/m 4 juli Maandag 30 juni: Maxime probeert Janine uit te leggen waarom ze met Vincent omging zoals ze gedaan heeft. Aysen is bang dat Nuran doorschiet in een extreme keuze. Ludo licht Vincent in over de chantagezaak en onderneemt stappen om erachter te komen wie hem dit flikt. Dinsdag 1 juli: Wiet krijgt steeds meer in de gaten dat Rikki´s verhaal niet klopt. In de boksschool reageert Aysen al haar verdriet en frustratie over haar zus af op Tim. Sjors ziet dit en is geschokt. Sjoerd gaat nu echt een stap te ver in het beschuldigen van Anton. Woensdag 2 juli: Tim probeert Sjors op alle mogelijke manieren te bereiken, maar dit lukt niet. Als Rikki haar aanrandingsverhaal een draai geeft, zorgt dit voor grote spanningen tussen Sjoerd en Wiet. Jef probeert Maxime te helpen met haar dilemma over hoe ze met de situatie rond Vincent moet omgaan. Donderdag 3 juli: De tegenpolen Janine en Maxime treffen elkaar op de viering van Vincents verjaardag. Tim krijgt een aanwijzing over Sjors en gaat op een afgelegen plek op onderzoek uit. Anton laat zich van een andere kant zien om het bij te leggen met Sjoerd. Vrijdag 4 juli: Bing komt in actie wanneer hij iets over de verdwenen Sjors ontdekt. Maxime loopt het risico dat Nina slachtoffer van haar wordt en Ludo zich van haar afkeert, toch doet ze een bekentenis. Bianca ziet hoezeer de pijn van een uit elkaar gescheurd gezin Anton raakt. Lorena denkt dat ze alles dichtgetimmerd heeft en gaat naar de plek van de chantagedeal.
Aaaaargh,die Rikki he.. Wat een stuk vreten is het toch, ik zit altijd tegen de tv te schreeuwen en vloeken als zij in beeld is. Wat erg dat je zo'n hekel kunt hebben aan een personage uit een soap