**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ohhh die willem dat word nóg wat zeg!!

En monika dan? Die komt vast terug met een kind onder dr arm van bing?!

En ik vind hetecht een rotstreek van rikki hoorvan anton, eenmaal zon stempel komt ie nooit meer van af....

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het ook wel spannender worden eindelijk.. Ik irriteer me wel mateloos aan Nuran, vind haar helemaal geen leuke rol hebben nu.
    Ben benieuwd wat we gaan zien voor de zomerstop, wanneer is dat trouwens ?

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

zoek ff in dit topic.... staat wel 100x of zo er in

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik schrok wel even van Bing die ineens bij Lucas opdook :D

5. Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een paar jaar zou duren.. Dat er straks ineens een tiener opduikt :D

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik erger me ook mateloos aan Nuran! eigenlijk zou iedereen haar echt even moeten laten stikken, dan komt ze vast wel terug ;)

En Rikki! bah wat een smerige actie! vind het echt niet leuk voor Anton en Bianca is ook vervelend bezig, wel geloven dat hij niets heeft gedaan, maar iedereen in de waan laten! bah..

En Bing en Ludo! leuk, leuk, leuk :D ben benieuwd hoe dit verder gaat ;)

7. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Joh meen je dat nou? 😁

8. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Pfff heb wordt zo onrealistisch maar toch blijf ik kijken..

9. Koon

Koon Niet meer actief

Volgens mij is het nooit realistisch geweest hoor ;)

10. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Dat is waar maar nu.. pff alsof dit allemaal in het echt zou gebeuren bijvoorbeeld een Ludo die zomaar een club koopt om een ander te dwars te zitten

11. Logan

Logan Niet meer actief

Hij heeft toch geld zat :p

12. Haha, na al die wonderbaarlijke genezingen en dergelijke, vind ik dit eigenlijk heel logisch :p

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik wil niet heel bijdehand doen (maar doe het toch:D) dat gebeurt ook gewoon hoor. Alleen weten wij dat niet. ;)

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ja, bizar, maar dat gebeurt idd in het echt ook.

15. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Lol van alle onrealistische situaties die voorbij komen, vind ik de situatie die jij noemt nog wel het meest overeenkomen met de realiteit

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    GTST Spoilers 30 juni t/m 4 juli
    Maandag 30 juni:
    Maxime probeert Janine uit te leggen waarom ze met Vincent omging zoals ze gedaan heeft. Aysen is bang dat Nuran doorschiet in een extreme keuze. Ludo licht Vincent in over de chantagezaak en onderneemt stappen om erachter te komen wie hem dit flikt.
    Dinsdag 1 juli:
    Wiet krijgt steeds meer in de gaten dat Rikki´s verhaal niet klopt. In de boksschool reageert Aysen al haar verdriet en frustratie over haar zus af op Tim. Sjors ziet dit en is geschokt. Sjoerd gaat nu echt een stap te ver in het beschuldigen van Anton.
    Woensdag 2 juli:
    Tim probeert Sjors op alle mogelijke manieren te bereiken, maar dit lukt niet. Als Rikki haar aanrandingsverhaal een draai geeft, zorgt dit voor grote spanningen tussen Sjoerd en Wiet. Jef probeert Maxime te helpen met haar dilemma over hoe ze met de situatie rond Vincent moet omgaan.
    Donderdag 3 juli:
    De tegenpolen Janine en Maxime treffen elkaar op de viering van Vincents verjaardag. Tim krijgt een aanwijzing over Sjors en gaat op een afgelegen plek op onderzoek uit. Anton laat zich van een andere kant zien om het bij te leggen met Sjoerd.
    Vrijdag 4 juli:
    Bing komt in actie wanneer hij iets over de verdwenen Sjors ontdekt. Maxime loopt het risico dat Nina slachtoffer van haar wordt en Ludo zich van haar afkeert, toch doet ze een bekentenis. Bianca ziet hoezeer de pijn van een uit elkaar gescheurd gezin Anton raakt. Lorena denkt dat ze alles dichtgetimmerd heeft en gaat naar de plek van de chantagedeal.

17. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Oh jezus, nu sjors weer verdwenen? Pfffff

18. Logan

Logan Niet meer actief

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kan niet missen...

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Aaaaargh,die Rikki he.. Wat een stuk vreten is het toch, ik zit altijd tegen de tv te schreeuwen en vloeken als zij in beeld is. Wat erg dat je zo'n hekel kunt hebben aan een personage uit een soap ;) :)

Deel Deze Pagina