Ik denk dat het te maken heeft met dat "nieuwe" bedrijf waar lido mee samenwerkt, die Vicent heeft binnen gehaald en waar wat fouten mee zijn gemaakt..... Dat is nml beetje een vaag iets vind ik, dat zal vast nog ergens over gaan....
Eindelijk een beetje spanning! Wordt trouwens een beetje moe van het "Ik wordt gek van jullie"" laat me met rust" ik kan het alleen" "ik vind jullie niet leuk" " ik wil jullie nooit meer zien" " heeft Sjors je gestuurd? Dan hoef je nooit meer te komen" etc.etc.etc. Van...... Nuran
Grrr Nuran mag van mij in dat bos blijven liggen, godmiljaar wat een irritant kind! Evenals Rikkie, Blegh!! Ik vloek ook altijd tegen de tv als zij weer langs komt. Ik zag het plaatje van sjors, van mij mag ze in het water blijven hoor Mijn man zou dat minder leuk vinden trouwens.
Mooie foto! Lijkt erop dat Nuran toch bijdraait! Eindelijk! Goed van Wiet dat ze haar heeft laten barsten! Leuk die scene tussen Janine en Maxime! Eindelijk komt het uit!
Over de clifhanger: Ik denk dat willem Sjors gaat ontvoeren ofzo naar Frankrijk om daar Tim te dwingen ofzo. En bing in actie schiet en reddingspoging gaat doen ofzo. Wat denken jullie?
Oooh neeeeeeeeee komt de cliffhanger er weer aan...... Dat wil ik niet!!!! Ik vind die zomerstop altijd irritant.