Irriteren jullie je ook zo aan Rikkie? Eerst doet ze er alles voor om Sjoerd uit zijn ouderlijke macht te zetten, loopt ze er mee te dreigen als 1 of andere gek. En nu heeft ze ineens medelijden en voelt ze zich schuldig. Ik vind het erg slecht geacteerd.
Ik vind Nola ook heel snel groot worden hoor! Ik lag hier samen met Nina de weeën weg te puffen en die van mij is toch echt nog niet zo groot hoor!! Haha
3 juni Het gevecht van Sjoerd en Tim heeft grote gevolgen. Lucas liegt over zijn relatie met Menno. Na een illegale actie van Sjoerd draait Bianca door. Aysen confronteert Monica met de vermoedens die ze heeft over haar en Bing.
*proest* @ eerdere reacties, hahaha. Wat mij zo binnenvalt: - Nina heeft een contactverbod geregeld voor Mike, die op zijn beurt heeft besloten een rechtszaak te starten. Maar...op mysterieuze wijze komt hij op de eerste afspraak niet opdagen. Iedereen blij, vindt het typisch voor Mike...behalve Janine. Die verdenkt Ludo van Snode Plannen. - Sjoerd is nog steeds verslaafd en manipuleert iedereen. Rikki heeft hem stiekem in Lorena's laten slapen en daar heeft ie de kassa leeggehaald. Hij zit nu in de gevangenis en zijn ouders willen hem daar houden en naar een afkickkliniek hebben. Rikki blijft even stom doen als altijd, maar Tim heeft haar helaas nog altijd niet gedumpt. - Nouran heeft Aysen ontfutseld wat er echt is gebeurd met Danny en nu wil ze haar nooit meer zien. Twijfelt over of ze het moet vertellen tegen Rik en doet raar tegen hem. Rik denkt dat ze niet meer wil trouwen. - Sjors vond ineens zelf ook dat ze zich wel heel erg bemoeit met anderen en is met Lana voor langere tijd naar haar pleegmoeder. Volgens mij zijn dat de verhaallijnen die nu lopen? Als ik dit zo lees vraag ik me af waarom ik in hemelsnaam nog kijk, maar goed :')
Ik denk dat de zomercliff zo gaat: Nuran en Rik gaan trouwen, heel Meerdijk komt natuurlijk. Ludo heeft iemand ingehuurd om Mike (er is inmiddels natuurlijk een totaal uit de hand gelopen rechtszaak) alsnog neer te knallen, maar omdat Sjors Mike wil beschermen raakt ze zelf zwaar gewond. Aysen is zoals altijd wraakzuchtig, ondanks dat het om Nuran gaat en doet alles om Nuran en Rik tegen elkaar op te stoken waardoor ze ruzie krijgen en Nuran niet het jawoord geeft. Ofzo.
Breekt even in topic in.... Geniaal!! Ik hoef alleen nog maar jouw samenvattingen te lezen. Klinkt leuker zo haha
Ochnee..... ALWEER een bruiloft-clifhanger!? Zit er dik in ja.... hoeveelste seizoen zou dit dan zijn die met een bruiloft vol doden eindigt?
Wie kan me vertellen wat wiet op het einde zei?! Ik kon het niet horen door gehuil van mn zoontje haha
Wat is Tim trouwens leuk in het echt, echt een leuk persoon zoals je hem nu ziet in vd vorst ziet sterren