haha OMG die Lucas krijgt die vrieskist nog zowaar aan het ontdooien pf ja dat haar van Nina lijkt wel een baal stro, zo nep ziet het eruit. @Wat Wiet zei: dat ze Noud leuk vond, meer dan gewoon leuk. Ik ben wel blij dat instant Sjors eruit is, vond er 10 keer niks aan, vind de "echte" veel beter, maarja die speelt die rol ook al wat langer.
En dat doet ze dus ook niet Ik denk dat ze echt verliefd op Bing aan het worden is en samen met hem de kleine wil houden. Het mag nu echt wel uitkomen hoor dat van Danny, het duurt te lang allemaal!
Maandag 3 juni Het gevecht van Sjoerd en Tim heeft grote gevolgen. Lucas liegt over zijn relatie met Menno. Na een illegale actie van Sjoerd draait Bianca door. Aysen confronteert Monica met de vermoedens die ze heeft over haar en Bing. Dinsdag 4 juni Wiet werkt zich in de nesten als ze het voor Noud opneemt. Rikki vindt Wiets gedrag verdacht en wil weten wat er speelt. Antons geduld met Sjoerd is op. Mike probeert via Noud bij Nola in de buurt te komen. Menno probeert Lucas te kalmeren als hij overstuur raakt. Woensdag 5 juni Mike besluit dat de tijd is aangebroken om definitief met Lorena af te rekenen. Sjoerd neemt een belangrijke levensbeslissing. Maxime heeft een geweldig huwelijksidee voor Rik en Nuran. Lorena begint zich raar te gedragen.
Zomercliff gaat de cliffhanger van bowien en ludo overtreffen ( dat hij haar van de rots gooide) aldus ''Noud'' bij Life 4 you.. En het betreft een groot deel van de cast
Bing doet nu maar net of hij Monica leuk vind omdat hij bang is dat ze er anders uitnaait met zijn kind tenminste.. Dat denk ik Dat worden een lange 9 maanden voor Bing haha
Erger me ook aan Nina, wordt ook wel een beetje langdradig zo. Ik denk ook dat Bing aardig doet tegen Monica, omdat hij bang is dat ze dr met 'zijn' kind vandoor gaat. Ik denk dat Monica het kindje sowieso niet 'weg laat halen', dus ik ben benieuwd wat Aysen daarmee gaat doen
Ik ben ook heel benieuwd naar de cliffhanger. Wanneer is de laatste aflevering van het seizoen? Mijn man zegt de hele tijd: ik zeg het je.. Arnie komt terug. Ben indd wel benieuwd hoe het verder gaat met Bing en Monica. Ik hoop eigenlijk dat ze uiteindelijk gewoon een gezinnetje gaan vormen.