Waaaaa wat toevallig! Dat is ongeveer het moment waar ik naartoe leef omdat ik dan 34 weken zwanger ben en mijn volledige bedrust overgaat in gewone rust Ik ga extra toeleven naar die cliffhanger
wat me opvalt is dat er toch een aantal acteurs onder die wet vandaan kunnen komen. zoals Ludo, Nina, Laura, die zijn eigenlijk altijd wel in beeld.
Volgens mij zijn er een aantal acteurs/actrices met een vast contract, dan hebben ze niks met de flexwet te maken.
Als ik Aysen was had ik ff 24 uur voor de deur gebivakkeerd om te kijken of Lucas naar buiten kwam, of ff zijn telefoonnummer gedraaid om te kijken of hij over ging in de badkamer
hahaha lol, nou dat was inderdaad heeeel goed geacteerd. Ben benieuwd of Tim echt erg gesneden word of niet.
Ik denk dat Sjoerd het weet te voorkomen dat hij gesneden wordt.. Ben benieuwd wat Aysen nu gaat doen, nu ze weet dat Lucas de lover van Menno is
Goh, erg voorspelbaar weer dat Aysen de schoenen van Lucas herkende. Zo irritant, dat je weet dat dat gaat gebeuren maar stiekem toch hoopt dat hij andere schoenen heeft aangedaan.
Ik denk juist dat Tim in het ziekenhuis komt te liggen, aangezien in de spoilers op vorige pagina staan dat Anton en Rikki goed nieuws krijgen.
Misschien dat Tim inderdaad wordt gesneden, dat die dealer dan weg vlucht, Sjoerd met Tims telefoon een ambulance belt en weg loopt..
Sorry dat ik het zeg maar die Sjoerd moet gewoon een gruwelijke klap op z'n bek krijgen!! Oh wat irriteer ik me aan hem!!
Sommige hebben een vast contract. Maar Nina is er ook al een paar keer 'uit' geweest hoor. Ze heeft bijvoorbeeld wel eens in het buitenland gestudeerd...
Dat van die schoen is wel érg voorspelbaar. Dan trek je toch gewoon andere schoenen aan . Is Monica nu nog zwanger of niet? Ik heb niet gezien dat ze die pillen innam i.i.g., maar mijn concentratie is niet al te best dus kan best wat gemist hebben. Persoonlijk denk ik dat ze gewoon tegen Aysen liegt. Gebeurd wel veel afgelopen afleveringen zeg .