**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat heerlijk om te lezen al die speculaties, haha! :D

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Er gaat zeker iets met dat springen gebeuren, en Mike en Lorena, en ook met de bouwhuisjes. Weer zo'n driedubbele Cliff. Echt jammer dat ik dan niks meer te doen heb ;)

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wanneer is eigenlijk de laatste aflevering?

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    5 juli

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Help, ik heb een week niets gezien, op vakantie geweest. Iemand in 3 zinnen wat er ongeveer gebeurd is? *kijkt lief* :)

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik denk dat het Nina en Wiet gaan zijn. Als ik de spoiler van de cliff z las.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Volgens mij wordt het wel een vierdubbele clif.
    * Nina komt erachter van Noud en Wiet en ze krijgen ruzie in het vliegtuigje. Zullen er wel vechtend uitvallen.

* met Aysen, Bing en die vriendin gaat wat gebeuren. Aysen zal er wel achter komen dat die meid nog zwanger is en trapt haar in de buik of zo.

* Mike en Lorena zal ook wel iets gebeuren, is al volop aan de gang.

* de Bouwhuisjes. Sjoerd zal zijn vader wel betrappen met de moeder van Tim. Of het loopt uit de hand met Tim en Sjoerd.

8. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeee Julia komt bij Ludo terecht

9. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dat bedrog van Maxime moet ook nog eens uitkomen.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm, misschien komt Julia inderdaad terecht bij Ludo. En dat Maxime dan wederom jaloers wordt op de band tussen Ludo en Julia, Maxime weer streken gaat uithalen en dat op deze manier het bedrog van Maxime eindelijk uitkomt.....

11. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik denk dat er ook nog iets met Nuran en Rik gaat gebeuren, of dat zij iig het verteld over Danny..

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Julia inderdaad bij Ludo en Bianca en Janine nemen wraak want die haten haar nu met z'n tweeën.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nee julia mag niet bij Ludo komen! Ludo en janine horen gewoon bij elkaar.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Bianca voelt zich buitengesloten als Anton en Julia het gezellig hebben. Bing vindt dat Lucas veel te hoge eisen stelt aan Menno. Maar als Menno lef toont, kijkt Lucas er ineens anders tegen aan.

Dinsdag 25 juni
    Rikki raakt onder de indruk van Sjoerd, maar Tim weigert met hem in één huis te wonen. Als Bianca Anton blijft wantrouwen, maakt hem dat razend. Hoe betrouwbaar vindt Janine Ludo eigenlijk nog?

Woensdag 26 juni
    Noud ziet dat de strijd tussen Nina en Mike harder wordt. Monica zit tussen twee vuren; Bing spiegelt haar een geweldige toekomst voor, terwijl Aysen haar ervan probeert te overtuigen dat Bing niets om haar geeft.

Donderdag 27 juni
    Noud krijgt een lading kritiek over zich heen. Als Monica Bings ware gevoelens test, dreigt Bing totaal door te draaien. Jef en Laura vinden het vreemd dat ze maar geen vakantieberichtje van Lorena krijgen.

Vrijdag 28 juni
    Mike moet zich uit een lastige situatie liegen. Noud heeft een sterke visie op de toekomst en probeert Nina daarin mee te krijgen. Sjoerd valt uit tegen Tim. Nina kan niet geloven wat ze van Lucas te horen krijgt.

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    dus de monica,bing, aysen cliffhanger kunnen we al van het lijstje afstrepen... dat gebeurt woensdag al.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd..

17. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wat is mike van plan met lorena? Heb ik gemist.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan iemand me vertellen wat er nou gezegd werd tussen wiet en noud?! Heb dat hele stuk gemist..

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd hoe ver Mike wil gaan met Lorena, en wat hij nu uiteindelijk wil bereiken.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Oh ik vind het allemaal zo ongeloofwaardig.. Hoop dat het na de zomerstop beter wordt, dit is echt het meest waardeloze jaar geweest!

Deel Deze Pagina