Volgens mij was lorena nog hardstikke ziek. met haar afstandbediening als telefoon haha.. Yeah en applaus voor noud!
Lorena is elke keer tijdelijk gek.. Zolang hij haar rommel blijft geven blijft ze ziek.. En anders knapt ze natuurlijk beetje bij beetje op
Ja super goed maar ik ga er veel te veel in op hahaha... Ik denk steeds, oh nee arme Lorena, ga toch hulp halen!
Hij was het al, maar na gisteren helemaal: Noud is een HELD! Toch uiteindelijk altijd het goede doen (okee behalve vreemdgaan dan haha oeps) en zich niet laten beïnvloeden door wat iedereen zegt. Wauw. Hij heeft nog net geen aureooltje boven zijn hoofd Wat Monica doet vind ik verschrikkelijk... Hoe kan ze zich nou zo laten inpakken door Aysen? Zo dom. Als de Twitter-spoiler klopt vind ik het een super einde van het seizoen! Idd weer een mooie samenkomst van alle verhaallijnen. Spanneeeeend!
Er komt vanaf 04 Juli net als vorig jaar met Tim een app uit. Cookies op de websites van RTL Nederland app springlevend/speel de gtst: spring levend app!
Haha ik ook. Dan gaat die deurbel en denk ik ren dan!! Zoek je telefoon ipv de afstandsbediening.. Schreeuw weet ik veel doe iets.
Ik vond het altijd een beetje een kneusje maar nu durf ik toch echt wel te zeggen... Noud heeft ballen
Vraagje: Zijn er mensen van het forum die naar die bijeenkomst komen van RTL voor gtst in augustus. Dat waar ze reclame voor maken?