Moet ik dat ook nog verklappen? Nou ze saboteren elkaar, ze zijn allemaal kwaad op elkaar dus ieder snijdt een touw van de parachute door. Ja dames helaas dit is het echte einde...
Noud en Mike pakken hun parachute namelijk van boven, de vrouwen volgens mij allemaal op zeg maar buikhoogte, en je ziet de knipper ook bezig op buikhoogte, dus ik vermoed dat het 1 van de vrouwen is.
Dadelijk bij RTL boulevard Noud en Nuran over de clliff en een nieuwe bekende actrice die naar Meerdijk komt na de zomer voor een gastrol Dacht straks ineens aan Sjors. Ben ik de enige die haar totaaaal niet mist Van mij mag ze wegblijven
Céline Purcell gaat Femke spelen(die bij Rik in bed lag). Zij word de nieuwe gastrolspeler die Meerdijk gaat opschudden.
Ik denk nu bijna zeker dat bing de knipper is en dat het aysen's parachute moet zijn maar dat mike of noud valt.
zou ik wel zielig vinden , arme noud...hij heeft het al zwaar te verduren.. ik hoop echt mike of aysen...
Ik gok op Noud.. Dat Ludo dadelijk zijn eigen schoonzoon heeft vermoord terwijl Mike de bedoeling was, maar dat Wiet de parachutes heeft verwisseld..