En Lucas weet dat Ludo erachter zit en dat Ludo Mike dood wou hebben terwijl het dadelijk Noud is, zijn eigen schoonzoon. Lucas heeft ook nog een vriend die agent is, en daar draait volgend seizoen om om de dader te vinden. Verlinkt Lucas Ludo en helpt Nina en zijn vriend agent, of houd hij zijn mond en verraad daarmee Nina en zijn vriend? 1+1=2 (denk ik )
We zouden moeten kijken wie er welke schoenen aan heeft. Waren grijze sneakers/gympen met witte zool. Ik vond t een rot gezicht, bah.
Is diegene ook echt dood? Of kan ook ernstig verwond zijn? Of is dat juist de vraag? Je zou denken dat overleef je niet, maarja in gtst kan alles natuurlijk.
Morsdood Aan de lichaamstaal/houding enz vond ik het erg op noud lijken. Ik denk dat idd ludo erachter zit om mike te vermoorden en dat de parachutes zijn omgewisseld en dat noud nu dood is
Er zijn mensen die zo'n val overleefd hebben dus het kan wel Maar er moest vast weer iemand uit.. Kan iemand het terug kijken en op de schoenen letten?
Mike zal er wel uitgaan.. door ludo.. Zal je net zien hebben ze de verkeerde te pakken. . Ennehh volgens mij hadden ze allemaal dezelfde schoenen aan.
Ik denk dat het mike is.... lucas denkt dat ludo erachter zit, maar het kan natuurlijk ook nog lorena of nina zijn, zijn hebben alledrie een bloedhekel aan mike, dus ja ik denk wel dat het mike is. Maar wie het gedaan zou hebben??? Het lijkt mij te voor de hand liggend dat het ludo is, en ze hopen natuurlijk dat wij dat denken
Breek even in Ze hadden allemaal dezelfde schoenen aan. Wij hadden expres gtst opgenomen en het even nagekeken
Ja, ik vond het ook tegenvallen.... Maarre.... Bing zou het ook kunnen hebben gedaan... Hij was wel erg nonchalant toen hij was opgepakt.
Degene die daar zo te pletter viel kan niet anders dan hartstikke dood zijn. Heb alleen ook geen idee wie het was? Leek indd een man, maar ik was al aan het opletten wie steeds de parachute opende en dacht zowel Mike als Noud gezien te hebben? Nou...dat was 'em dan.