**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    arghh dat worden lange weken :( wanneer begint het weer?!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ludo lijkt me te voor de hand liggend, tevens sprong zijn dochter ook, dus hij neemt vast geen risico dat zijn dochter per ongeluk de verkeerde parachute pakt.

Mike zijn verhaallijn loopt met Lorena, dus Mike denk ik niet en Lorena dus ook niet, want dan is er gelijk een hele verhaallijn weggegooit. EDIT: of Mike juist wel, want dan zijn er minstens drie mensen die het gedaan kunnen hebben, Lorena, Nina en Ludo. Nina zal het dan wel hebben gedaan.

Ricky heeft ook nog een verhaallijn met Tim en Sjoerd dus zij is het ook niet waarschijnlijk.

Nuran ook niet, want waarom zou er dan een nieuwe verhaallijn ontstaan doordat Rick vreemd is gegaan?

Dan blijven Aysen, Wiet en Noud over. Aysen zit ook midden in een verhaallijn om Bing in de gevangenis te krijgen ed.

Wiet en Noud hebben niet echt een verhaallijn meer. Wiet is afgewezen en ze draait dit keer niet door, dus dit lijkt afgelopen.

Dan denk ik dat Nina de kabels door heeft geknipt van Wiet en dat Wiet te pletter valt of dat de tassen per ongeluk verwisselt zijn en Noud valt.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    2 sept

Wat komt er nou ipv gtst elke avond?

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik vond m heeeel vet! En idd ze hadden allemaal dezelfde schoenen aan. Als het Mike is zou ik het heel jammer vinden, hij is mijn dagelijkse guilty pleasure (ondanks zijn irritante fratsen). Maar ik.denk wel dat hij het is want dan zijn er meerdere verdachten. Van de rest zou het meteen duidelijk zijn wie de dader is. Eind augustus kun je een preview kijken op de app dus het zal begin september wel weer beginnen!

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Oww veel te lang wachten. Hoop dat we er eerder achter komen.
    Vorig jr was het ook vrij snel bekend volgens mij.

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik hoop geen noud...
    Ik denk rikky in de veronica stond overleefd rikky de val?...

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Oeh wat was het spannend :D
    Ik heb meteen de app geinstalleerd, ben erg benieuwd

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik denk Mike want die sprong als laatste en degene bij wie de parachute het niet deed, deed hem als laatste open.

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wiet.
    Omdat ze ineens terug kwam en haar verhaallijn ook een beetje stuk gelopen is.

10. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mike gaat als enige een tijd de serie uit na mijn weten..
    Zal ie vast in een soort van kliniek gaan, Nina blij hoeft ze Nola moet af te geven. En dan komt Mike na 3 maanden weer terug.
    Lorena zal Dan wel de rozenboom terug willen krijgen in die tijd en blah blah....
    Wuhaha!

Vond t ook wat tegen vallen... Maar vond t ook wat akelig om te zien die val. Brr!

En die Rik zomaar ineens,... Helemaal niet verwacht, gewoon vreemdgegaan. Vreemd! Haha.

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja of hij is niet vreemd gegaan? in rtl boulevard zeiden ze dat zij een btj een raar persoon was...ofoziets...

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb op uitzending gemist gekeken en vertraagd afgespeeld.
    Ik vind het verdacht veel op Rikki lijken.Jullie moeten maar eens kijken.Rik komt eraan rijden en ziet zijn dochter letterlijk en figuurlijk dood neervallen.
    Ik zou het weel heel cru vinden wanneer het idd Rikki is.
    Anders is het Noud.
    Mike en Aysen kun je zien dat hun parachute open gaat.

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Mijn gevoel zegt ook Rikky.. Waarom weet ik niet.. Maar het is wel een bizarre twist..

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff 2 maanden afkicken! Nou wil ik ook weten hoe het afloopt... Ik had ook gelezen in de Veronica gids over Ricky. Spannend!

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Geen flauw idee wie er is gevallen maat ik weet wel dat Mike de serie gaat verlaten, wanneer weet ik niet maar hij kon het niet meer combineren met zijn Toby rol bij Mega Mindy!

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ze mogen iig wel beter opletten bij het maken van de opnames:p Bij het fragment van de persoon die zijn parachute niet open krijgt heeft de parachutist de ene keer niets voor zn mond en daarna ineens wel;)

2013-07-05 22.34.26.jpg

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  18. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
  19. caro11

caro11 Lid

21 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk aan Maxime, volgens mij had degene die viel een zwart horloge om en zij ook voordat ze opstegen..

Vond m erg spannend..

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina