Ik vond het wel een spannende cliff en wie het is tja het kunnen een heleboel zijn. Mike ligt denk ik te veel voor de hand net als Aysen, maar goed het kan natuurlijk wel.
Ik vond het trouwens niet zo spannend als de cliff's van vroeger. Met bijv Linda en Laura, die toen elkaar aanvielen met scharen ofzo? Maar het is gewoon beter in elkaar gezet tegenwoordig. Vond het toch wel knap om te zien hoe ze die val hebben gefilmd (dus van degene die te pletter is gevallen). Ik denk zelf dat Ludo er wel iets mee te maken heeft, want je zag ook in die scene met Lucas erbij, Lucas echt heel raar kijken. Was ik trouwens de enige die het opviel dat Ferry een lekkere zon vakantie heeft gehad man, wat was hij bruin hahah. Noud gaat er denk ik uit, dat is een gevoel, dus denk dat hij het is.
Ik denk Nuran... Ik had ergens gelezen dat ze de serie werd uitgeschreven.... En het zou natuurlijk wat zijn aangezien Rik het ziet gebeuren. Hij zou zich waarschijnlijk kapot schuldig voelen want hij was er niet bij en heeft haar alleen laten gaan
ik heb alleen het einde gezien haha maar vld me op dat er verschillende kleuren para's zijn dus wie had rose? Of heb ik het verkeerd haha iedereen heeft de zelfde schoenen. Me sma denkt noud
Ik denk ook dat Ludo er iets mee te maken heeft, dat het de bedoeling was dat Mike het is, maar dat er toch geruild is met de parachutes en dat het Maxime, of Nina ofzo is haha, zou wel geweldig zijn zeg, arme Ludo Ik heb m op pauze gezet wanneer je t gezicht n beetje kon zien, maar t leek op Lorena Maar denk niet dat zij het is, dus ze zullen vast een beetje geknoeid hebben met de beelden. Ben heeeeeeel benieuwd hoe ze het nu verder gaan 'vertellen'
Dan ben ik wel benieuwd of het nog eens gaat uitkomen dat Aysen Danny heeft vermoord, aangezien Nuran de enige is die het weet.
Ik heb een screenshot van degene die te pletter valt.... Het is niemand van de cast maar een stuntman. dus gissen naar wie er valt heeft niet veel zin... (helaas) haha. En bedoel met gissen letten op grootte, gezichten enz.. Denk zelf Nuran of Noud... Wordt wel weer is tiujd dat ik er iemand van de orginele cast uitgaat. Steeds gaan er alleen maar gastrollen uit.
Als het Rikkie is en ze voor 3 maanden er uit zou gaan zou ze niet te pletter vallen. Dit overleeft niemand volgens mij. Zo hoog uit het vliegtuig springen/ dat ding dat niet opengaat of weg vliegt. Maar goed In GTST kan alles :S Stel Nuran is het dan neemt ze wel een geheim mee in het graf omdat zij denkt/weet dat haar zusje de broer van Rik heeft vermoord en zo nooit er achter komt wat er nou gebeurt is. Of ze leeft nog en zegt ik weet wie het heeft gedaan je broer is vermoord en gaat dan dood.
Het is ook zeker dat er iemand niet meer terug komt na de zomer.. Vind jou gedachte wel goed eigenlijk.. Zij kan niet met het geheim leven dus dan is dit een mooie manier van geheim mee je graf innemen.. Maar zij was ook de enigste die haar parachute niet controleerde toen die man zei van doe dit doe dat..
Ik heb alleen de laatste minuten gezien, speciaal aangezet voor de cliff. Maar is er ook te zien geweest hoe Rik met die vrouw in bed kwam, was ie ergens heen ofzo? Of was dit het enige?
Maar tijdens het groepje die buiten stonden deed Nuran niet alles controleren ze was meer bezig met Rick .
Mike is te voorspellig denk ik, dus ik denk dat wiet of noud (met het idee als ik hem niet kan krijgen dan niemand) of nina (dan kan ze noud inpalmen denkt ze) haar parachute heeft gesaboteerd!