Wist niet of het in zwart mocht, vandaar even in t wit voor wie het niet wil weten: Ik zag in de app dat Rikki en Maxime nog in leven zijn. Aysen heeft haar parachute helemaal gecontroleerd, alles was heel. Dus zij zal ook heel beneden zijn gekomen.. Blijven er nog 6(?) over..
Dat van Nina vind ik wel een hele goeie. Maar dan niet dat Maxime het gedaan heeft, maar Ludo om Mike uit te schakelen. En dat Mike en Nina dan op de een of andere manier van parachute verwisseld hebben. Oeps!
Van mij mag het Nina zijn,vind haar echt verschrikkelijk.. Helaas is ze in de Springlevend app nog levend en wel te horen dus ze is het niet..
Aan de reactie van rikki te zien denk ik dat het nuran is. Of wiet. Maar wiet is niet logisch want die is net onder veel bombarie weer terug de serie in gezet.
hier zijn ook allemaal mensen aan het speculeren. ze zeggen oa en staat hier dus Maakte Mike fatale parachutesprong zomercliff GTST? | Zappen
Ik denk niet dat het een droom is, dat zou ik sowieso trouwens erg teleurstellend vinden, omdat gtst en rtl constant roept dat iemand de serie verlaat en dus wél doodgaat..
wie weet leeft diegene nog maar ligt eerst even een tijdje in coma ofzo ik bedoel in gtst hebben ze bijna allemaal 3 levens en komen weer terug van de dood en er zijn wel meer die allang dood hadden moeten zijn maar op wonderbaarlijke wijze nog steeds leven
Gisteren zou je in RTL boulevard toch de nieuwe castfoto te zien zijn? Iemand gezien? Maar ze zullen toch niet zo dom zijn om het daarmee te verklappen?
Er zijn 2 castfoto's gemaakt.. Op die van gister staat iedereen nog hihi! Tuurlijk maken ze het nog niet bekend.
Ik denk dat het een droom is. Er gaan toch wel een aantal er voor een paar maanden uit?? Misschien dan toch een coma? Weet wel dat mike er 3 maanden uit gaat.