Nee monica is door bing "mishandeld". Maar deze dader was te slank, monica is ongeveer halverwege een zwangerschap en dit verbergt ze met wijde kleding.
Ja dat weet ik dat het door bing kwam. Maar ik dacht misschien nam ze wel wraak op hem. Maar ik zag net al dat het haar linker hand was. Dus die theorie gaat ook al weg
Oh en nu zie ik ook dat de dader het spring pak en handschoenen aan had. Dus degene op de camera beelden moet zich dan nog om hebben gekleed en zo. Pf spannend spannend
Ik snap er niks meer van :S ik kijk niet elke dag trouw gtst maar dat ze uit de vliegtuig zouden springen was toch al voor dat de serie in de zomerstop zou gaan?? Zo niet wat was dan de laatste aflevering?
Krijgen we dan straks niet weer het gezeur dat hij toch terug komt in de serie want zijn lichaam was nooit gevonden? Ik hoop het niet zeg..
Morgen is de laatste aflevering van voor de zomerstop. Maandag begint het nieuwe seizoen. Talvi nee volgens mij vinden ze hem wel. Want bij rtl boulevard lieten ze de begravenis al zien. Zwarte kist.
Hij is echt dood. Er was een tijdje terug een interview over dat ze schrijvers uit amerika hierheen hadden gehaald en dat die hadden gezegd dat die ongeloofwaardige verhaallijnen echt moesten stoppen. Dood=Dood...dat soort dingen. En idd, er zijn beelden van de begrafenis laten zien.
En ze hebben in die eerste aflevering toch ook al zijn paracute onderzocht dus lijkt me dat ze hem dan ook hebben aangezien die om hrm heen zit
Iemand in opdracht van Ludo denk ik....of misschien Maxime wel om Nina te helpen....gaat ze de gevangenis in en komt het uiteindelijk ook weer goed met Ludo en Janine....
Misschien was hij toch nog wel voor iemand anders bedoeld. Nina die Wiet wilde afmaken bijvoorbeeld. Ze ging wel ineens erg hard huilen.