**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 9 september
    Nina kan het niet aan als Noud haar vader verdenkt. Als ook Lucas opbiecht dat hij Ludo niet vertrouwt, moet Nina iets ondernemen. Lorena is vastbesloten De Rozenboom terug te krijgen. Bianca krijgt nog meer mensen tegen zich.
    Dinsdag 10 september
    Bianca meent dat ze sterk genoeg is om naar de crematie te gaan. Rik en Nuran zijn geschokt als Aysen hen niet met rust laat. Rikki beweert dat het heel goed met haar gaat, maar haar vrienden betwijfelen dat. Ludo is geïnteresseerd in een vrouw.
    Woensdag 11 september
    Lucas probeert stiekem te achterhalen of de politie Ludo verdenkt en ontdekt dat er bewakingsbeelden zijn. Wat staat daar op? Als Nuran doordraait, probeert Rik haar te kalmeren. Nina is bloednerveus als ze wordt opgeroepen voor verhoor.
    Donderdag 12 september
    Lorena is gefrustreerd als Bianca niet van plan lijkt De Rozenboom terug te geven. Lucas is van slag door zijn ontdekking. Tim is blij als Rikki eindelijk toegeeft aan haar ware gevoelens. Anton maakt zich zorgen om het obsessieve gedrag van Bianca.
    Vrijdag 13 september
    Rik vindt het moeilijk om Rikki te laten gaan. Lorena hoopt door haar verhaal eerlijk te vertellen, dat ze Nina aan haar kant krijgt. Julia is aangenaam verrast als Ludo plotseling voor haar deur staat.

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Maandag 16 september:
    Julia blijkt een stuk stouter dan Ludo dacht. Rik en Nuran moeten op het politiebureau komen. Rik doet een bekentenis, maar vraagt Menno dit niet aan Nuran te vertellen. Nina en Lucas raken in een vertrouwenscrisis.

Dinsdag 17 september:
    Lorena ontdekt iets verdachts en probeert dit in haar voordeel te gebruiken. Aysen bemoeit zich ongevraagd met het moordonderzoek van Menno. Rik wil dat Femke een verklaring aflegt op het politiebureau.

Woensdag 18 september:
    Bianca denkt dat Anton het moordonderzoek tegenwerkt. Lucas wordt zenuwachtig als hij hoort welke richting het onderzoek opgaat. Rik wil niet buigen voor chantage. Julia wil haar zoon aan Wiet koppelen.

Donderdag 19 september:
    Ludo legt druk op Lucas: hij eist dat zijn familie onvoorwaardelijk achter hem staat. Anton probeert Bianca af te houden van obsessief gedrag. Aysen weet met nieuwe feiten het moordonderzoek een draai te geven

Vrijdag 20 september:
    Na haar ontdekking eist Aysen een actieve rol in de moordzaak op. Janine loopt Ludo tegen het lijf als hij niet alleen is. Als Lorena en Nina ontdekken wat Mike met hen heeft gedaan, is dat voor allebei een shock.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dit dus...

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Goed bezig :)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend!! :)

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Zal wel weer een heeeele tijd duren voor er duidelijkheid komt:p

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik denk dat Lucas de dader is.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja ik denk dus ook Lucas, de rest ligt te voordehand.

Mijn man denkt Bianca :( :p

9. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Je man kijkt zeker nooit ;)

10. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Jawel, elke avond :p

Hij denkt dat Bianca misschien wel Nina dood wou hebben omdat ze zo solde met Mike/Nola en zo de Fam. Sanders een hak kon zetten :)

Zou trouwens ook een verrassende wending zijn als bij Menno de dader blijkt om een goede beurt te maken bij zijn schoonfamilie :p hij zou er goed mee wegkomen als rechercheur zijnde!

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Mijn mans eerste reactie toen bleek dat Mike dood was: en wie krijgt de Rozenboom nu? Nola? :D lol. Bianca dus.
    Heeft Bianca mooi iets om zich mee bezig te houden ;)

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat lult Nuran nou? Eerst wil ze Rik niet kwijt en nu moeten ze elkaar loslaten? Ik snap er niks meer van..

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Aangezien het al voor de hand lag dat Mike dood zou gaan, gok ik dat de dader net zo voor de hand liggend is... Ludo! Alhoewel Nina haar blikken af en toe ook doen vermoeden dat zij het is!

14. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ik denkt dat Lucas het heeft gedaan, het kwam hem juist goed uit dat gesprek van Ludo te horen, zodat hij mooi Ludo verdacht kan maken ofzo ;)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik gok ook op Nina of Ludo. En wat kan Bianca lekker dramatisch doen he :p beetje bij Ludo naar binnen om te gaan schelden hahaha

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk, om een of andere rede, dat Rikki het heeft gedaan. Verder vind ik het ook wel een beetje wazig nu haha!

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vind rikki ook wel heel erg anders reageren in vergelijking met de rest.. Maar wie had zij dan iets aan willen doen? Heeft zij een motief om ook maar iemand iets aan te doen?

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja daar heb ik dus ook over zitten denken. Misschien Wiet, omdat ze haar stiekem helemaal niet heeft geaccepteerd? Of... Sja haha, geen idee eigenlijk.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik denk nu echt nina. Ik weet niet maar mijn gevoel zegt nina. Degene op de bewakings beelden gebruikte bij het vallen van haar tas in het begin ook haar rechter hand niet.
    Nu met de spoilers dat lucas geschokt is door de beelden.

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Of het is wiet, die juist wel de parachute van mike heeft gesaboteerd om Nina verdacht te krijgen en de bak in. Zodat ze noud voor haarzelf heeft :D

Deel Deze Pagina