**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Haha idd

Maar vind nina ook wel harteloos naar lorena zeg...

2. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Misschien heeft aysen het wel gedaan aangezien ze zo graag wil meewerken

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik denk dat Julia het gedaan heeeft, ik weet niet waarom, maar ik heb zo eeeen vermoeden... Dat ze rikki dood wil hebben. Ze is een jaloerse schoonmoeder. hhaha ik weet joh zoiets.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

He ja! Misschien mag ze daarom wel meewerken, dan kan dat ff uitkomen.
    Ik vraag me wel af waar Monica gebleven is eigenlijk?

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Die komt straks terug als ze erachter komen dat zij het gedaan heeft :D

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we het bij 1 van de 3 nieuwkomers moeten zoeken. Julia, monica of dat irritante mens wat achter rik aan zit. Die laatste is toch al gestoord dus ook gek genoeg om het op nuran te voorzien

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 30 september:
    Nuran heeft een romantische verrassing voor Rik, maar hij krijgt de schrik van zijn leven. Nina moet mee naar het bureau. Ze probeert Aysen van haar onschuld te overtuigen, maar maakt het alleen maar erger.
    Dinsdag 1 oktober:
    Noud vertelt aan iedereen die het maar wil horen dat hij Ludo niet vertrouwt. Lucas krijgt vervelend nieuws, wat zijn verhouding met Menno op scherp zet. Janine probeert haar twijfels voor Ludo te verbergen.
    Woensdag 2 oktober:
    Anton zet de situatie op scherp als hij Ludo grote verwijten maakt. Ludo is daar niet van gediend. Nina kan maar net weerhouden worden van een verkeerde beslissing. Lucas probeert Menno aan zijn kant te krijgen.
    Donderdag 3 oktober:
    Antons gedrag zorgt voor een conflict met Bianca. Femke informeert subtiel bij Jef hoe haar kansen zijn bij Rik. Tim is optimistisch over het halen van zijn tentamen. Julia raakt een gevoelige snaar bij eenzame Ludo.
    Vrijdag 4 oktober:
    Rik wordt voor een onmogelijk dilemma geplaatst. Lucas en Noud spannen in het geheim samen tegen Ludo. Janine maakt Nina’s onzekerheid alleen maar groter. In het moordonderzoek hoort Menno nieuwe feiten.

8. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ja lorena is het 100% zeker niet. Het is of aysen, want die hamert teveel op lorenas schuld
    Of het is miss wel die monika idd, vanwege bing.
    Of toch laura OF maxime want die houd. Zich wel heeeeeel stilletjes afzijdig

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja iedereen kan het geweest zijn.. Zucht. Wanneer komt Sjors weer terug trouwens?

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    maar iedereen vergeet die samenspanner van mike wie weet is die het wel... k bedoel die vond het ook verschrikkelijk dat gezeik van mike.. Wie weet is die het wel..

11. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik dacht eerst dat Wiet het had gedaan.. Zodat Nina meteen opgepakt zou worden want zij wilde Mike tenslotte het liefst dood hebben. Nina zou dan vast komen te zitten en Wiet had Nout voor zichzelf. Nu denk ik eerder Aysen, omdat ze ZO graag aan deze zaak wil werken.

12. Die is gewoon weg en over een paar jaar komt er ineens *verrassiiiing* een kind van Bing opduiken in de serie. Zo gaat het toch altijd? :p

13. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    volgens mij mag menno eigenlijk ook niet aan de zaak werken. aangezien nina de zus van zijn vriend is en lucas toch eigenlijk ook zou springen.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahaha misschien heeft dat kind wel gesaboteerd ;)

15. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik baal echt van het politieonderzoek. Nu is bijna alles in GTST ongeloofwaardig maar dit wordt wel zo slecht uitgewerkt.

16. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit zegt mijn man ook ;)

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wat dacht je van dat Mike het zelf heeft gedaan. En super wraak actie! Hihi

18. ChristineB

30 sep 2013
    6
    0
    0
    Duivendrecht
    Huh, is het al bekend wie Mike heeft vermoord? Ik loop achter...... :-/

19. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Het zal me niets verbazen als Mike t zelf in scene heeft gezet.. en dan komtie over een paar weken ineens weer binnen lopen ;)

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zei ik laatst ook tegen een vriendin ;) echt zooo gtst haha

Deel Deze Pagina