Ik denk dat Julia het gedaan heeeft, ik weet niet waarom, maar ik heb zo eeeen vermoeden... Dat ze rikki dood wil hebben. Ze is een jaloerse schoonmoeder. hhaha ik weet joh zoiets.
He ja! Misschien mag ze daarom wel meewerken, dan kan dat ff uitkomen. Ik vraag me wel af waar Monica gebleven is eigenlijk?
Ik denk dat we het bij 1 van de 3 nieuwkomers moeten zoeken. Julia, monica of dat irritante mens wat achter rik aan zit. Die laatste is toch al gestoord dus ook gek genoeg om het op nuran te voorzien
Maandag 30 september: Nuran heeft een romantische verrassing voor Rik, maar hij krijgt de schrik van zijn leven. Nina moet mee naar het bureau. Ze probeert Aysen van haar onschuld te overtuigen, maar maakt het alleen maar erger. Dinsdag 1 oktober: Noud vertelt aan iedereen die het maar wil horen dat hij Ludo niet vertrouwt. Lucas krijgt vervelend nieuws, wat zijn verhouding met Menno op scherp zet. Janine probeert haar twijfels voor Ludo te verbergen. Woensdag 2 oktober: Anton zet de situatie op scherp als hij Ludo grote verwijten maakt. Ludo is daar niet van gediend. Nina kan maar net weerhouden worden van een verkeerde beslissing. Lucas probeert Menno aan zijn kant te krijgen. Donderdag 3 oktober: Antons gedrag zorgt voor een conflict met Bianca. Femke informeert subtiel bij Jef hoe haar kansen zijn bij Rik. Tim is optimistisch over het halen van zijn tentamen. Julia raakt een gevoelige snaar bij eenzame Ludo. Vrijdag 4 oktober: Rik wordt voor een onmogelijk dilemma geplaatst. Lucas en Noud spannen in het geheim samen tegen Ludo. Janine maakt Ninas onzekerheid alleen maar groter. In het moordonderzoek hoort Menno nieuwe feiten.
Ja lorena is het 100% zeker niet. Het is of aysen, want die hamert teveel op lorenas schuld Of het is miss wel die monika idd, vanwege bing. Of toch laura OF maxime want die houd. Zich wel heeeeeel stilletjes afzijdig
maar iedereen vergeet die samenspanner van mike wie weet is die het wel... k bedoel die vond het ook verschrikkelijk dat gezeik van mike.. Wie weet is die het wel..
Ik dacht eerst dat Wiet het had gedaan.. Zodat Nina meteen opgepakt zou worden want zij wilde Mike tenslotte het liefst dood hebben. Nina zou dan vast komen te zitten en Wiet had Nout voor zichzelf. Nu denk ik eerder Aysen, omdat ze ZO graag aan deze zaak wil werken.
Die is gewoon weg en over een paar jaar komt er ineens *verrassiiiing* een kind van Bing opduiken in de serie. Zo gaat het toch altijd?
volgens mij mag menno eigenlijk ook niet aan de zaak werken. aangezien nina de zus van zijn vriend is en lucas toch eigenlijk ook zou springen.
Ik baal echt van het politieonderzoek. Nu is bijna alles in GTST ongeloofwaardig maar dit wordt wel zo slecht uitgewerkt.
Het zal me niets verbazen als Mike t zelf in scene heeft gezet.. en dan komtie over een paar weken ineens weer binnen lopen