Ik heb shortie bekeken.. Morgen wordt wel spannend ik denk dat Ludo het is!! Hij doet ook zo vreemd tegen Janine
dat dacht ik ook meteen, ze gaf hem zo opvallend terug. ik voel een psychiatrische patient/stalking/ontvoering achtig verhaallijn opkomen
Ik word die stalker verhaallijnen wel een beetje zat hoor.. Ik hoop dat Femke gewoon nu de serie uitgaat maar dat gaat vast niet gebeuren
Er zal vast wel íets gebeuren.. Nuran en Rik zijn de laatste tijd niet zo heel veel naar voren gekomen in de serie, afgezien van het feit dat Rik dus vreemd is gegaan. GTST is altijd van het extreme, dus ze zal straks wel zwanger zijn van Rik, gaat hem ontvoeren, heeft thuis een heel altaar met allerlei foto's van Rik of staat in 1x 's nachts bij z'n bed omdat ze de sleutel heeft na laten maken. Ik sta ondertussen nergens meer van te kijken bij GTST
Ik dacht me een interview met Femke te herinneren, waarin ze vertelde dat ze niet de rare stalker als rol had, maar dat haar rol in de loop van het seizoen wel duidelijk zou worden. Denk eerder dat ze inderdaad zwanger van hem is of zoiets.
OF.... Femke blijkt de (tweeling)zus te zijn van Rik, waarvan niemand wist dat ze bestond! Met GTST weet je het maar nooit
Ik denk toch dat Femke iets te maken heeft met iemand uit Ricks verleden.. Ze keek gister ook zo typisch naar die foto's..
Ik zeg, solliciteren als Story Writer bij GTST Maarem... over Bing gesproken.. Hij zit in de gevangenis (maar stiekem is hij gewoon weg voor Expeditie ), maar die Monica? Ik weet even niet meer waarom zij in 1x ook weg is?
Nee ik vroeg me laatst ook al af waar Monica gebleven was. Die heeft aangifte gedaan en is nooit meer in beeld gekomen.
Ja dat klopt wel, dat het uit was. Maar inderdaad, ze had aangifte gedaan en dat was het? Ik heb niet heel duidelijk meegekregen dat ze haar spullen pakte en zou gaan. Want... is ze nou nog zwanger van hem? Ja toch? (Oh erg, ik kijk het elke dag en als ik het mis, neem ik het op! Maar dit weet ik even niet meer)