Ik denk dat nuran het gedaan heeft, omdat ze zo boos was vanwege alles en in een vlaag van verstandsverbijstering gehandeld heeft...uiteindelijk wilde ze ook niet dat aysen mee zou gaan...<-- spijt? En toen ze geland was vroeg ze ook of aysen al geland was...en ze keek beetje vreemd toen aysen binnen kwam lopen in de hangar...vond ik Uiteindelijk komt aysen erachter dat nuran het was maar om schoon schip te maken en d'r zusje niet erin te luizen zegt ze niks en hoeft nuran dus niet de bak in(dus niet uit de serie) Vincent is voor mij de zoon van Maxime!
In de spoilers las ik dat ze binnenkort een geheim ivb met Vincent aan Rik verteld, dus dat schiet al op
Maandag 4 november Riks vreemde gedrag maakt Bing achterdochtig. Lorena lijkt Nina te matsen, maar stelt eisen. Aysen is ervan overtuigd dat ze weet wie de dader is van de parachuteaanslag en zet alles op alles om daar bewijzen voor te krijgen. Dinsdag 5 november Rik is extra op zijn hoede na een beangstigend telefoontje. Hij zoekt hulp. Lucas heeft slecht nieuws voor Wiet na zijn aanvaring met Sjors. Lorena gaat met Nina een weddenschap aan: ze probeert een lastige klant binnen te halen. Woensdag 6 november Sjoerd verwijt Anton dat hij zijn baan belangrijker vindt dan zijn zoon. Wiet maakt Lucas duidelijk dat hij een slechte vriend is. Maxime gaat op zoek naar informatie over Vincent. Door Tims toestand ziet Julia steeds meer sympathie bij Ludo. Donderdag 7 november Rik hoort over Vincent en gaat de confrontatie aan met Maxime. Anton probeert het goed te maken bij Tim. Julia doet Anton een bekentenis over Ludo en het AZM. Vincents sollicitatiegesprek bij Ludo loopt anders dan hij had gehoopt. Vrijdag 8 november Maxime laat Rik beloven dat hij haar geheim geheim houdt. Nuran heeft een romantische verrassing. Rik gaat achter een insluiper aan. Janine kan er niet onder uit om Frank voor te stellen aan Lucas en Nina. Door Noud doet Aysen een enorme ontdekking.
Ik denk juist geen zoon. Waarom zou ze die dan binnen willen halen bij Ludo? Dan komt het geheid uit en is ze Ludo toch juist kwijt door wat ze hem wijs heeft gemaakt?
Maar wie moet dat anders zijn? Een ex ofzo kan niet, want hij herkende haar niet. En hij moet uit 1992 ofzo komen volgens z'n cv?
Ik denk nog steeds dat Laura de parachute heeft door geknipt. ( in de app was een filmpje te zien of telefoongesprek dat ze Noud belde voicemail in spreekte dat ze nog gereedschap had. )
Ik denk ook dat Vincent de zoon van Maxime is hij komt tenslotte uit 1992 en is dus "pas" 21. Wie weet was ze wel zwanger voor het schiet incident en is dit dan haar zoon. En op de een of andere manier denk ik inderdaad dat Rik of Nuran de moord gepleegd heeft.. Maarrrr nog even en we zullen het weten
Maar maxime was nog een klein meisje toen ludo haar neer schoot volgens mij was er een ooit is een herinnering te zien in gtst Hoe dan ook, die Vincent is denk ik ook haar zoon, maxime heeft ooit is een abortus ondergaan, maar denk dat die mislukt is ofzo zit net ineens te denken maxime werd toch misbruikt door haar eigen vader brrr misschien is die Vincent wel van haar eigen vader dan
nee het is vast Femke. Met die sleutel die ze toen bij had laten maken. Die Noud is wel een megahulp zeg. Misschien moet-ie bij de politie
Ik denk dat Maxime de moeder is van Vincent en dat ze hem heeft laten adopteren. Hij maakte gisteren een opmerking dat zijn moeder al vanaf de geboorte zegt dat hij zo'n 'trekje' had als hij zenuwachtig is. Voor de moord heb ik geen idee, maar ik ben blij dat de ontknoping er aan komt!
Maar Maxime is toch naar die familie Beaumond (of zoiets) gegaan, meteen nadat ze was neergeschoten door Ludo.? En is daarna niet meer bij haar vader geweest.. En ze was toen een jaar of 10 ofzo, dus zwanger van haar vader lijkt me niet kunnen... (Al blijft het natuurlijk wel een soap.. )