Oooo rik bekend. Hij zegt het in de shortie op het einde. En dat is wat maandag dus als laatste komt. Dan gaab ze dinsdag verder dus zal hij wel opgepakt worden oooooo
Ik wil niet dat Rik het is Straks ook maar even de shortie kijken Wat ik me nu bedenk - kan het zijn dat hij de cel in wil ? Waar hij veilig is voor Femke Maar dan laat hij Nuran en Bram niet alleen natuurlijk ... Argg
Misschien dat hij daarom zo dronken was om zijn schuld gevoel weg te drinken????!! Of misschien heeft Femke er ook wat mee te maken????
Hij zal Nuran wel beschermen, en daar komt Aysen snel genoeg achter, omdat Rik dus zegt Mike te hebben vermoord terwijl t voor Aysen bedoelt was.. ofzoiets. Maar ook als Nuran t heeft gedaan, ik vind t gewoon niet bij die personages passen... een moord plegen pffff.
Ik denk dat Nuran Mike heeft vermoord. Nuran wou eigelijk Aysen vermoorden maar het bleek dus Mike te zijn vanwege de omgedraaide parachute nummers. Rik neemt Nuran in bescherming. Ik denk juist dus iemand zoals Nuran waarvan je het niet verwacht omdat het ook al voor de hand liggend was dat Mike eruit zou gaan en die voorspelbaarheid tegenviel voor een hoop fans dat ze nu juist een andere wending kiezen. Nuran's personage voegt totaal niks toe aan gtst vind ik, zou het ook niet erg vinden als zij het is, ik zie haar hetzelfde als Laura en Jef.. Horen bij het meubilair maar verder geen hol aan of enige toegevoegde waarde.
Die bekentenis kan niet echt zijn,, dat zou dan nooit in de shortie komen! Hij ziet nu gewoon een uitweg van Femke! En dan zal Femke wel iets bij nuran of Bram doen, terwijl hij vast zit.. Of bij rikki als ze terug is .. Dat wordt dan weer een drama..
Rik verzint het gewoon zodat zijn alibi niet klopt en Aysen dus niet aan Nuran gaat vertellen dat Rik met Femke in bed is beland (want dat heeft ze net ontdekt en daar confronteert ze Rik mee).. Of dinsdag de ontknoping is begin ik te betwijfelen, kan ook een ontknoping zijn die niet blijkt te kloppen.. Aan de andere kant denk ik wél dat Rik er iets mee te maken heeft want hij zag Mike (hij dacht misschien Aysen) te pletter vallen... Dat leek me toen ook al niet voor niks Kortom ik heb dubbele gedachtes
Ik denk dat ze samen in bed zijn beland ja, maar dat ´het´ er niet van gekomen is, wegens enorme dronken toestand... Femke zal hem wel volledig dronken mee hebben genomen naar het hotel, waar Rik als een blok in slaap is gevallen...