Kwam deze tegen tijdens het browsen. Meet Baby North West van Kanye en Kim. Voor de Kardashian liefhebbers. Kim Kardashian baby photo: Kanye West reveals first pictures of North West on Kris Jenner show | Mail Online
Kim noemt haar wel Nori als roepnaam ipv North. Volgens mij is dat alleen maar de naam op "papier" ipv haar roepnaam. Vind het ook echt een schattig baby'tje!
Ik ben ook absoluut geen fan, maar vind het wel een mooi baby'tje. Vind de naam wel sneu, maar zal wel bij de rich and famous horen.
Vind het echt een mooi meisje hoor, en wat Miss Mac hier net ook al zei, ze heet North West maar haar roepnaam is Nori, en dat vind ik juist een hele leuke naam eigenlijk! Weet je ik denk dat bij types als the Kardashians er altijd wel iemand iets te zeuren heeft om het zeuren Laat ze toch lekker, ik vind het een leuke familie in elk geval
Mooie baby, zowel North als Nori is niet echt mijn voorkeur. Volgende baby voor hun misschien South West ???
Schattige baby en die naam, ach het zou mijn keus niet zijn, maar vind hem ook niet verschrikkelijk. Vind North op de 1 of andere manier trouwens wel een jongensnaam Nori vind ik leuk. Het verbaast me alleen dat ze geen naam beginnend met de K hebben uitgekozen...