Ik heb terug gekeken en geluisterd ik denk toch echt wiet. Nuran was degene met de oranje parachute volgens mij. Ik heb toch echt het idee dat rikki 'wie wiet' zei
Jullie maken me nieuwsgierig, het filmpje waar het over gaat heb ik niet op mn app en ook geen filmpje waar ik nog een code voor in moet vullen.
Kan het nu wel zien. Ik vind die kreet van Rikki zo naar dat het me niet eens lukt om op al die andere stemmen te letten
Ik hoor ook Nina zeggen dit is zo mooi, maar meer van... dit komt mooi uit wat er gebeurd is! Dus ik vermoed dat de verhalen dat Mike de serie zou gaan verlaten toch kloppen en dat hij het is die valt!
Dat Maxime zo rustig is kan ook gewoon een houding zijn of een soort roes waar je in zit. Dat je even op je automatische piloot over gaat om alles te regelen e.d. Ik noem maar wat hoor... Dus ik denk ook niet dat dat iets hoeft te zeggen over wie er gevallen is. Kortom... het blijft gewoon onduidelijk. We weten in ieder geval 100% zeker dat het Rikki en Maxime niet zijn, en verder nog niet echt.
Ik kan ook alleen maar naar het gegil van Rikkie luisteren.. Tja, en dat Maxime zo rustig is, zegt niks. Ze kan ook zo kalm zijn, uit een soort van shock..
Zo op het eerste gezicht denk ik dat aysen degene is die je bij 7 seconden ziet opstaan... Of ben ik nou gek? Stem die 112 roept dacht ik eerst ook aan Maxime maar zou idd ook goed Wiet kunnen zijn. iig heeft Rikki de rode parachute, maar wie zijn de gele en oranje? Edit: heb het nog even goed bestudeert maar ik denk toch dat Maxime die opstaat bij die oranje parachute. En ik denk daarom dat zij ook degene is die 'bel 112' zegt.
Ik dacht wiet te horen. Maxime is zo rustig aan de tel, misschien omdat er toch niemand dood is..? Vandaar dat de app 'spring levend' heet..?
Ik denk dat het wiet of Lorena is die roept... Maar als nuran er lag zou Rik wel watpaniekeriger reageren neem ik aan.. Maar ik denk dat Rikkie zo verdrietig is omdat het wiet is...
Heb een screenshot van degene die op staat en is idd Maxime. Kan hem via me tel helaas niet oploaden.
Diegene die opstaat is overduidelijk Maxime. En degene die roept 112 te bellen, neigt bij mij toch meer naar Lorena.