Gtst app voor de zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saga, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik denk de m van Mike. Maxime hoor je nog op die Voicemail.

2. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Dames, ik wil jullie even bedanken. Ik heb nu even geen smartphone en ben zó blij dat jullie hier alles opschrijven. Word ik toch nog op de hoogte gehouden:D

Ben benieuwd naar die voicemail, staat die inmiddels als ergens op het internet?

3. Merel260

Merel260 Actief lid

15 okt 2011
    195
    2
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk dat Nina is gevallen. Parachute was voor Mike bedoeld, maar Nina heeft hem gepakt. Mike heeft de voogdij en vertrekt dan samen met zijn dochtertje uit meerdijk, aangezien al bekend is dat Mike gtst zal verlaten.

Te ver door gedacht? Of zou het kunnen?

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nee zou kunnen, deze speculatie hoorde ik al eerder. Zou het wel raar vinden dat Marley er uit gaat, ze heeft verder niet echt iets nieuws qua werk dacht ik. Maar ze zit er wel al heel lang in.

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Nina leeft nog want die hoor je op de achtergrond in telefoongesprek maxime zeggen; dit is zo mooi

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jaaaaaa ik ga weer googlen! Nee ik vermoed dus of Aysen of Mike. Maar ja ook dat is voor de hand liggend!!!

Wie zijn trouwens de twee die overleven? Zag op het filmpje rikkie maar de ander zag ik niet goed.

Pa sorry dat ik nu pas inhaak in dit topic!

7. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    M ( sprong die ze maakte)
    I ... staat er niet bij
    K in deze vorm liggen de brillen voordat aysen er een pakt in dat filmpje. Eerst ligt er 1 links van de bank, en een shot later liggen ze in een K- vorm aan de rechterkant van de bank...

Dus misschien komt er MIKE uit de aanwijzingen?

8. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ladiez...iedereen heeft het over dat het TE voor de hand liggend is als het Mike zou zijn...maar als het TE voor de hand liggend zou zijn...waren we nu niet met z'n allen aan het gissen, en bestond dit topic waarschijnlijk ook niet...toch??! ;)
    Think About It

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Het was ook TE voor de hand liggend dat Tim de zoon van Anton was, toch? :p

10. Loesje86

Aysen Baydar - Wikipedia

(LEVENSVERHAAL - laatse alinea, laatse zin)

Alhoewel ik weet dat wiki niet betrouwbaar is, toch stond er toendertijd ook dat Tim de zoon van Anton was :D

11. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Misschien kan ayssen het nieter aan en wilt ze zelfmoord plegen en weet ze dat bing verdacht wordt en wilt ze hem zo nanaar dood mogen trap na geven :D
    We blijven speculeren hahaha.
    Had vorig jaar de app niet dus weet niet in hoeverre de aanwijzingen toen criptisch waren of dat je er echt iets aan had?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik vind die stem juist klinken als Wiet :$

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja dat is ook weer zo... Maarje ziet in het filmpje wel dat Aysen haar parachute heeft gecheckt op mankementen...

14. Laust

Laust Niet meer actief

Hihi vriendlief heeft even gecheckt maar het is een anonieme gebruiker die het erop heeft gezet. Het ip-adres is ook nog niet eerder gebruikt om iets op wikipedia te zetten en het enige wat gewijzigd is, is de laatste zin...

En toch ben ik blij met deze info, het kan natuurlijk wel waar zijn want we hebben Aysen nog niet zien landen en ik ben haar beu :D

15. Keet

Keet Actief lid

4 apr 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aysen checkt haar tas wel. Maar er is iets doorgesneden. Dan kon ze niet zien. Dus Aysen kan ook nog steeds.

16. Loesje86

Ahh,. thnx :)

17. Loesje86

Overigens is de zin op wikipedia nu weer weggehaald bij Aysen!

18. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Ik wilde al gaan vragen wat er voor spannends stond want hij is 14 minuten geleden gewijzigd.

19. Loesje86

Dit stond er:

"Na de zomer Cliff-hanger is Aysen nog in één aflevering te zien, je ziet haar liggen onder de parachute die was gesaboteerd, het is dus Aysen die het niet overleeft."

20. Loesje86

Zou misschien ook wel logisch zijn, dan wordt eindelijk danny's moord bekend, want dat durft Nuran natuurlijk dan wel te zeggen tegen Rik. En Aysen heeft verder geen rol meer dan, toch? Wegwezen! :p

Deel Deze Pagina