Gtst app voor de zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saga, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Nee, heb momenteel geen smartphone, maar een "good old" nokia met prepaid.. Zucht.. hihi, en ik ben ook helemaal niet gtst verslaafd hoor :D:p

Daarom ben ik ook zo blij met dit topic:D

2. Aurora2013

En dan komt hij terug, maar hij was zo toegetakeld dat ze hem een ander gezicht moesten geven d.m.v. plastische chirurgie en nu lijkt hij op Nick! (hij klinkt er al een beetje naar) En dan komt de echte Nick terug samen met Charlie, Rick en Charlie worden weer verliefd. Arme Nuran.

Oh wait, ik draaf door.. ;)

3. Reb

Reb Niet meer actief

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super die speculaties. Ikzelf heb totaaaaaal geen idee!! Alle mogelijke scenario's hebben bij mij de revue al gepasseerd volgens mij. Zit ook steeds te zoeken op google of er niets uitgelekt is hihi.
    Wat kan wachten lang duren.....:p

5. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Haha geweldig! Nou zou zomaar kunnen hoor ;)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Maar als aysen haar parachute nakijkt, dan zou ze toch moeten voelen dat er iets niet klopt? Hmmm

7. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

In dat filmpje zie je aysen binnenkomen, liggen de brillen links op het bankje.

Later als ze een bril pakt, liggen ze rechts en ligt links opeens die helm :(

Ik denk niet dat zij het is (moordenaar) aangezien zij als allerlaatst een parachute pakt, als zij ze door had geknipt, had je toch wat beter gekeken ofdat je niet de tas hebt waarbij de draden zijn doorgeknipt.....

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Nee ik zei ook al wiet :)

9. Aurora2013

Ik hoop zo dat deze app gekraakt gaat worden, net als toen met Tim. 2 sept. is nog zó ver weg ;)

10. Reb

Reb Niet meer actief

+1 :d

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik keek daarnet de aflevering terug en op het moment dat je degene zag waarvan zijn parachute niet open ging, bleef mijn beeld hangen. Ik zag heel duidelijk een mannengezicht. Mike of Noud lijkt mij, ik denk zelf Mike.

Degene die bel 112 zegt, klinkt mij ook als Wiet in de oren.

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het zijn stuntmannen...

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Hm, ja, daar gaat mijn theorie haha

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke, misschien wat ver gezocht, maar Rick was natuurlijk ook de hele avond en nacht weg. Theorie: Voor hij met Femke het bed in is gedoken heeft hij de parachute van Aysen onklaar gemaakt en heeft het toen op een zuipen gezet (of andersom) omdat hij klaar was met de ruzie tussen Nuran en Aysen...ofzo...

Ik heb zo'n voorgevoel dat Rik er meer mee te maken heeft dan nu wordt gesuggereert :D

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hallo dames ik kom er hier maar bij hahah veel te spannend allemaal.

Ik kan nu bij week drie het spelletje doen met de parachuten. En het filmpje zien dat aysen haar tas checkt.
    Verdere pagina's kan ik niets openen. Hebben jullie dat ook?

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

souries maar hij schrok wel echt, dus lijkt me ook weer niet zo logisch. Maar die Femke heeft er wel iets mee te maken, dus misschien weet hij wel wat ofzo.

floor32 ja de rest krijg je op andere dagen :)

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bah jammer ik wil het nu! Hahaha

Ik zat echt op het puntje van mijn stoel met de slot aflevering haha echt spannend. Vl zat me uit te lachen....... Die heeft echt een schurft aan GTST haha

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #319 Babii, 15 jul 2013
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
    Net op boulevard, Rikkie en Maxime overleven.

Ik heb alleen net een spel gespeeld alleen komt er geen optie voor een code woord ed vrij. Hebben jullie dat ook? Wat zijn die spellen saai btw

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    bij boulevard zag je ook wiet kort in beeld dus die is het iig ook niet :)

Deel Deze Pagina