Waar dan? Als ze belt? Volgens mij is dat nog voor ze springen? Ze belt Rik nog voordat ze springen en volgens mij zie je dat
Is nou al duidelijk wie er na de de sprong, voordat rikki gaat gillen opstaat......? Dat is dus overduidelijk maxime. heb een foto gemaakt Wel stom aangezien we door het tel gesprek al weten dat zij het overleeft heeft
Ben wel benieuwd wie we deze week te zien krijgen als "overlevende". Stiekum hoop ik dat Mike het wel overleeft. Ondanks zijn rotte karakter, is hij best leuk..
Ik zie het nergens staan op Wikipedia. Als ik zoek op Aysan Baydar, staat er niks over dat zij is gevallen.
Wiki wordt vaak gecontroleerd, dus wel degelijk betrouwbaar. Als je iets wijzigt ende bron is niet te achterhalen of betrouwbaar, wordt het vaak van de site afgehaald.
Volgens mij kan iedere gek, dingen erbij zetten op Wikipedia. Hebben wij ook weleens ergens gedaan voor de grap. Maar dat werd binnen een uur alweer verwijderd.
Duidelijk de stem van Nuran die bel 112 roept! En in dat telefoongesprek tussen Jeff en Maxime denk ik ook Nina te horen maar dit is zo mooi hoor ikmer echt jiet in terug. Meer dit is verschrikkelijk.
Ik geloof nooit dat het aysen is.. Iedereen haat haar, er moet toch een hater zijn in een soap Zo komt iedereen (Bing, Lucas, Rik, die zwangere griet van Bing enz...) lekker makkelijk van haar af Nee ik geloof het niet
Iemand heeft de moeite genomen om de dingen op een rijtje te zetten en de mensen die nog leven (volgens de app geloof ik) te vervagen op de groepsfoto https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/66708_517980174935205_1418721586_n.jpg Bij mij deed de app het niet goed in het begin dus ik heb m maar weer verwijderd.. Maar word gelukkig goed op de hoogte gehouden via de GTST facebook pagina