Je kan zo'n val wel overleven. Er is hier vorige week iemand geweest, die een link van het AD gepost had, waarin een artikel stond van een vrouw die een val van 1km hoogte had overleefd, omdat de parachute niet open was gegaan. Het is mogelijk, alleen die kans is gewoon heel erg klein.
Maar zoals diegene naar beneden stortte... Ik geloof er niks meer van dan. En ze waren hoger dan 1km geloof ik? Sowieso bizar dat die vrouw dat overleefd heeft - over engeltjes op schouders gesproken!
Wilde net zeggen Als je alleen al bekijkt wat laura in al die jaren mee heeft gemaakt. - kind verloren - scheidin - man affaire met schoondochter - valt linda aan met mes - zelfmoord willen plegen -sekte gezeten - scheidingen - verliefd op vriend van arnie - zoon vermist die achteraf haar zoon niet bleek te zijn - ongeluk en coma - gevechten - enkelband vanwege moord - met haar echte zoon het bed gedeeld - alcoholverslaving - lesbisch geweest - meerdere kennissen in haar omgeving die vermoord, ontvoerd of verongrlukt zijn. Man, ik had mezelf allang van kant gemaakt als ik dit alles mee had gemaakt
Zoals als eerder vermeld gaat er wel degelijk iemand dood. Wie overleeft de val niet en wie zijn er springlevend. Daarom heet de app zo. Omdat je moet uitzoeken wie er springlevend zijn
Dat staat nergens letterlijk vermeld en ik weet dan ook bijna zeker dat er iets heel anders gebeurd dan iedereen denkt. Als er iemand dood gaat un gtst weet je dat al een tijd van te voren. Of dat nou met een cliffhanger te maken heeft ja of nee Ik geloof er iig niet in
Meestal spring je van een afstand van minimaal 3 km. En denk dat hun wel hoger waren vanwege formatie springen. Ik ben zelf geloof ik van 5/6 km gesprongen. Wel tandem hoor haha. Echt supergave ervaring.
Langzaam maar zeker zullen actieve gebruikers ontdekken wie er nog spring levend zijn, waardoor steeds meer duidelijk wordt wie het einde van het afgelopen seizoen GTST niet heeft overleefd. Al dagen lang worden we via de app Springlevend op de hoogte gehouden van de gene die de fatale parachutesprong niet heeft overleefd. De speciaal ontworpen app Sping Levend is een puzzel, waarmee je er uiteindelijk achterkomt wie de parachutesprong niet zal overleven. Zo kan ik dit blijven neerzetten... Dit zijn drie verschillende nieuwsbronnen.
Goedemorgen, We kunnen er met dit videotje weer 1tje afstrepen.. Maar wie? http://pg.us.rtl.nl/staticvideos/2013/gtstzomer/da372d8e-51f6-46c7-9db0-6097d631c4f5.mp4
Nou ja, nouran, maxime en rikki kunnen nu afgestreept worden. Al vind ik ze allebei nog aardig rustig voor mensen die iemand/ een bekende neer hebben zien vallen.....
Nou nuran leeft dus ook nog.. En ook ik vind ze erg rustig voor iemand die net als een persoon te pletter hebben zien vallen. Overigens vraag ik me wel af wat ik van die foto moet vinden waar rikkie nuran en Mike op staan.
Wie is dat op de achtergrond? Rik? Dan zou het betekenen dat de foto na de sprong is gemaakt en Mike dus ook nog springlevend is. Of is het Noud? Dan kan het natuurlijk ervoor zijn, wat we logischer lijkt. Maar het kapsel lijkt op Rik. Maar vind het vreemd als het erna zou zijn...
Cookies op de websites van RTL Nederland Dit staat er over op de site van gtst zelf en noodlot wil helemaal niets zeggen dat er iemand dood gaat. Dat heeft iedereen er volgens mij van gemaakt, maar gtst zelf heeft dat nooit zelf bekend gemaakt en daarom geloof ik er niet in
ik vind ook dat nuran wel erg rustig is ze vraagt ook niet wie er gevallen is, maar vraagt waar rikki en aysen zijn. ik zou denk eerst vragen wie er gevallen is. ik weet ook niet wat we van die foto moeten denken