Ik lees mee! Bedankt voor de codes. Ik dacht al waar moet ik die in godsnaam vinden! Jullie hebben nu ook me zus geholpen haha
Ik zie nog steeds precies dezelfde filmpjes als vorige week en kan ook geen spelletjes spelen, ligt het aan mij?
Als het goed is zie je in week 1 twee filmpjes met een slotje. De sport gtst Google waar parachute on staat getypt. Als je daarop klikt moet je een woord typen(zie pagina1). Het filmpje daarboven met alle parachutisten in een rondje heeft ook een slot en moet een code. Die staat hierboven. Dan krijg je een badge voor week 1. Voor de tweede week staan er tot nu toe maar twee filmpjes. De rest volgt later deze week. Snap je het?
Hier al het 2de deel van week 2 eerst een spelletje en dan een code daar ben ik nu naar opzoek als iemand hem gevonden heeft wil ik het graag weten
Kan nog steeds die filmpjes van week 2 niet afspelen. Wel kan ik dat spelletje doen en de Kwebbel van Femke bekijken. Ook zie ik een foto van parachutebenodigdheden die op de grond verspreid liggen in de hangar. Maar vind het dus vaag dat ik die twee filmpjes (waar je Maxime op ziet staan en Femke) niet kan zien....
Een vrijdag krijg je weer iets en dan zondag het laatste stukje van deze week dan maandag ga je naar week 3
Ik heb het spelletje al meerdere malen gespeeld, alle rondes, maar krijg geen foto daarna... Terwijl dat volgens velen wel de bedoeling is...
Ik kan nog steeds de spelletjes niet doen. Kom je dan ook niet verder? Van deze week heb ik twee filmpjes.
Komthet 2e deel van week 2 vanzelf of moet je daar iets voor doe ?.! Ik kan namelijk nergens nog de code invoeren dus,okt dat deel nog vanzelf?? Of...