Zometeen in rtl boulevard de nieuwe castfoto zeggen ze, ben benieuwd! Lijkt me heel raar als nu bekend wordt of en wie eruit gaat, dan is de app toch nutteloos?
Is wel vaker gebeurd, is de foto gelekt, en rtl denkt, jeeeej kijkcijfers hihihi dus denk wel dat t echt is! Dan is de app indd nutteloos haha
Wel Nuran op de foto zonder hoofddoek trouwens... Of staan ze op de castfoto als zichzelf en niet als hun personage?
Ze hebben de foto gemaakt toen iedereen nog meespeelde, dus ik geloof niet dat er iemand in geshopt is haha, de tweede foto is gewoon zonder diegene gemaakt, en kan iedereen zijn, want miss is de opstelling dan ook wel anders
Haha volgens mij was mijn reactie echt te belachelijk voor woorden. Zag de foto voorbij komen op facebook, en ging gelijk als een malle zitten kijken. Mijn man trouwens ook. Maar helaas pindakaas, iedereen staat hier nog op... haha..
Dat zou wel wat zijn ja, als het een droom is. Zouden ze ook geld krijgen voor elke keer dat de app gedownload is? Dan verdienen ze dus wel geld met die droom. haha
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/995944_621517454534219_1250605237_n.jpg Alvast de code voor morgen