Nee joh, die anderen zijn allemaal nog niet beneden en degene die viel was natuurlijk snel beneden, aangezien Mike al op de grond staat is hij dus gevallen
Ik denk dat ik het wel weet... De appjes zijn van aisen gestuurd en ook vanaf haar mobiel ( als je degene bent die stuurt dan staan je berichten altijd rechts) Wat zou betekenen dat zij nog leegt omdat haar mobiel nog werkt??? Zelfde geld voor wiet, foto is met haar mobiel genomen dus de mobiel moet nog werkend zijn... Dus wiet leeft ook nog? Misschien rare redenaties maar vond het wel leuk bedacht
Nouja, als je gaat springen neem je je telefoon niet mee hoor. En dat gesprek tussen Aysen en Monica is volgens mij van een tijdje terug, toen zij zogenaamd die abortus pillen in genomen had. Die foto van Wiet en Lorena is inderdaad vaag, maar goed weten we meteen zeker dat het dus inderdaad Lorena was.
Waarom geen mobiel meenemen als je gaat springen? Denk jij dat of zou dat niet mogen? Ik zou namelijk mijn mobiel wel bij mij houden
Je gaat toch niet Appen in de lucht??! Plus aysen weet dat ze (bing en Monica) uit elkaar zijn...en ze vraagt wat als bing sex wilt ofzo...maar hij zit vast dus dit is idd een berichtgeving van tijdje terug
Dat gesprekje, dat app gesprekje, tussen Monica en Aysen is van 01 juni 2013. Staat erbij. Dus niet ten tijde, of ongeveer, van de sprong.
nee, ik weet dat het niet ten tijden van de sprong was... maar meer dat de hints nog bestaan omdat de telefoons zijn van personen die nog leven...
Mss heeft wiet een foto van lorena met de tang gemaakt omdat wiet de parachute heeft gesaboteerd.. Op deze manier heeft ze bewijs dat lorena de tang heeft vastgehad en zal zij verdacht worden (afgezien ven de vingervlekken, natuurlijk..)???
Mijn theorie, Het is Wiet die verongelukt, ze heeft het zelf gedaan, maar wil dat iedereen denkt dat Lorena schuldig is. In dec werd bekend dat Wiet terug kwam, en toen zou het vooralsnog om een tijdelijke rol gaan.........
Op de nieuwe castfoto zie je dat Wiet en Nina gele schoenen aan hebben en Lucas een gele riem. Dit valt op omdat de rest van de foto niet heel kleurrijk is. Zou dit ook wat kunnen betekenen?