'Mike slaat te pletter in GTST' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Dus?
Ik denk nog steeds dat het Mike niet is. Vind het veel te voor de hand liggend als hij wel te pletter valt.
Nina leeft nog, zie gesprek van maxime en jef, na de sprong opgenomen. Nina zegt daarin iets op de achtergrond.
Mss moet iedereen denken dat dat Nina is, en is dat op de achtergrond bij Jef.. Al denk ik ook dat het Nina was hoor.. Maar zou kunnen
Ik denk ook dat het Nina was op de achtergrond. Denk zelf dus juist dat het Mike wel is. Of dat het gewoon een droom van iemand is.
Er was net een reclame van de gtst zomerapp op de tv. De app wordt mede mogelijk gemaakt door coca col toen lieten ze 3 blikjes zien met namen erop. Op het laatste blikje stond noud? Misschien dat dat iets betekend.
Mee eens.. Zijn verhaallijn is net begonnen. Nola terug, De Rosenboom. Aysen of Nina zou leuk zijn. Maar Noud zijn verhaallijn is niet echt spannend meer... Aan de andere kant moet de familie Sanders hem niet meer vanwege dat gedoe met Nola.
In elk geval. Ik zal blij zijn als we zondag een filmpje te zien krijgen dat Mike veilig geland is. Ja ik geef toe, dat is mijn favoriet in de serie.. Dus ja..
Hm iemand op mijn fb beweert dat haar vriend het heeft gehoord van een bekende van de cast. Het is monica die de parachute van aysen heeft gesaboteerd. Ik vind het vreemd dat het als het zo is al naar buiten is gekomen, maar ik kijk er niet raar van op als het echt zo blijkt te zijn.
Ja, en iemand die bij ons tegelijk de hond uitlaat heeft een nichtje die in het zwembad de badmeester hoorde zeggen dat hij van zijn vrouw had begrepen dat ..... @babyhope ik zou het wel leuk vinden, want ik vind die Aysen toch zo'n vervelend mens, haha!
Ik denk niet dat het aysen is, zij heeft het echt goed gecontroleerd. Tenzij dat natuurlijk van een andere dag was en toen pas hebben laten zien.