Bailey1987, nee volgens,ik stond er in de geschreven stukje vantevoor ontdek wie er op de avond VOOR de sprong (dus de avond van de sabotage)in zijn op haar kamer was...Dus met anderewoorden, wie zijn niet de daders... Ik wil zooooooograag weten wie er land zondag... Elke week had ik wel een heel sterk voorgevoel em waren die aanwijzingen vrij duidelijk...deze week denk ik Mike maar ze,er weten doe ik niet...
Pffff is het al eind augustus? Ergens denk ik dat Mike gaat landen zondag. Ik hoop het, ik vind hem wel tof namelijk. Van mij mag Aysen wel neerstorten, vind haar te gemeen. En anders Nina. Ben een beetje Sanders-moe aan het worden geloof ik. Nou ja, eigenlijk maakt het me niet zo heel veel meer uit, als ik het maar weet
Hahaha nee ik Werk niet voor rtl. (Bij een geboortekaarten webshop) Zit al wel een tijdje op zwangerschapspagina maar volg graag topics, post nauwelijks wat. Maar dit volg ik graag. Wil weten wie het is!
ik denk dat noud dood gaat... ook door de castfoto.. hij staat in het midden en net iets te dicht op andere mensen naar mijn zin.. (hij, laura en bing staan ontzettend hutje op mutje).. Dat zou betekenen dat hij, voor de echte castfoto, makkelijk naar de kant kan lopen en de rest een nieuwe foto maakt...
heeft niets te maken met makkelijk weglopen.. maar een plek waardoor het niet opvalt dat er iemand weg is zodat ze niet opnieuw moeten schikken voor de 2e foto..
Natuurlijk, alles kan... maar we hebben hier allemaal toch onze mogelijke theorieën... Daarnaast is "even een nieuwe indeling" voor de castfoto niet zomaar gedaan... Er wordt met zo'n foto alles tot in detail uitgedacht (van kleding, tot wie er bij elkaar moet staan, verschillende lengtes van personen, hoofdrol/bijrol posities..) Mijn werk is ook het etaleren (weliswaar op het gebied van eten) maar ik kan zomaar 2/3 dagen bezig zijn met een goede tafelschikking voor een bruiloft... Dat is niet zomaar aangepast.. Indien ik (puur vanuit mijn vak) kijk naar de foto dan lijkt mij dat een mogelijk aanknopingspunt... eerlijk is eerlijk.. GTST released niet zomaar een (extra gemaakte) Castfoto...
Ik vind Tim, Anton en Bianca ook opgepropt trouwens... En je weet het niet, ze maken ook een app met extra filmpjes enzo
Ik denk dat noud land morgen. In de brief mbgd mike brand gaat dood? En mzv mike zal vertrekken?of denk ik te ver door. Ik blijf erbij dat aysen zelfmoord pleegd