Martine hafkamp is idd de moeder van sjors. Die is op een bootje gezet door ludo haha. En toch in dat filmpje van de dader zie je dat als de tas valt. Ze in het begin haar rechter hand niet gebruikt. En dat doet nina ook hoor. Soms gebruikt ze hem niet maar soms weer wel.
Ik hoop dat het Nina niet is op dat filmpje want dan is ze dus de dader en dat sluit haar uit als slachtoffer (Oepsie, das niet aardig )
Dat is een foto uit de oude afleveringen . Toen Ludo vast zat en de 'geest' van Amy hem liet zien wat er zou gebeuren als hij zo door ging . Die foto komt uit die aflevering . Ik weet helaas niet in welk seizoen dat was, had het graag teruggekeken
Hè en wat als we het op een andere boeg gooien... Het is Nina die te pletter valt door Mike want Ludo was te laat met zijn snode plan om Mike uit de weg te ruimen. Nola gaat naar Mike toe en die houd haar weg bij de Sanders
hoi ladies, ik lees al een tijdje mee en nu heb ik zelf een vraagje!! ik moet op de 2de pagina van week 6 een code invoeren(boven het sms tussen noud en nina), maar die kan ik nergens vinden!! Weten jullie welke code dat is??