Het "loopje" lijkt op die van wiet (in die beveiligingsvideo....) Op mijn sportopleiding keken we altijd veel naar bewegingen, hihi ik kan al m'n collega's herkennen zonder hoofd, aan hun manier van bewegen Dit onhandige vind ik eerder wiet dan Nina.....
Ik liet gister mijn man dat filmpje van die beveiligingscamera zien en hij zei meteen dat hij Nina daarin ziet.. Voor iemand die bijna nooit GTST kijkt is dat wel wat opmerkelijk
Dankje, nu kijken of ik het terug kan vinden Ik hoop dat Wiet nog leeft ... Mike en Aysen zijn boosdoeners en die zitten er niet zo lang in dus ik denk dat hun er in blijfen . Dan blijft Nina over
Dus nu denk ik dat Nina toch de parachute van Mike heeft gesaboteerd. En die ze gewisseld ofzo. Of het kan nog aysen zijn. Want Mike was in de rozenboom.
Gelukkig is Wiet geland. Nu maakt het me niet meer uit wie het wel of niet overleefd, ik vind Nina, Aysen en Mike alemaal even vervelend
ze was wel erg vrolijk ondanks dat er net iemand neer gestort is. of zou zij het niet gezien hebben? ze heeft wel veel motieven, noud, haar baan kwijt en dat allemaal dankzij nina...