Er gaat wel iemand dood. Er is al vaker gezegd dat het fataal afloopt. En nu staat het ook onderaan bij de foto van Mike en Nina
Zo vermoeiend he... mensen er is vanuit GTST zelf bekend gemaakt dat er ECHT iemand DOOD gaat. Het is geen droom of whatever. Op FB ook zo irritant, van die mensen die de boel maar half volgen en dan gaan speculeren. En er is nu officieel bekend gemaakt dat Aysen de sprong ook heeft overleefd. Niet alleen op de App met een fototje.
Ik zou het wel leuk vinden als nina dood gaat. Wordt het verhaal wel spannend Noud bij wiet nola bij mike ludo in de bajes terwijl aysen de vlieger heeft verwisseld en dacht dat die voor bing was. Ja zo mag het wel weer verder loen. Nog even geduld hebben hahaha
Ik denk ook dat het Nina is die valt... Ook wel een mooie verhaallijn dan dat Lucas dan aan z'n vriendje moet gaan vertellen over het telefoongesprek van Ludo die hij opving...
Wat ik me afvraag.... Is t 2 september wel gelijk de aflevering na de parachute sprong? Want meestal is t na de zomerstop een week herhaling toch? Of is dat dit jaar weer anders?
Ik denk zelf dat ze vanaf 26 augustus met herhalingen gaan komen, en dan 2 september starten met het nieuwe seizoen.
'Aisen' overleeft sprong GTST - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Huuh ? Je schreef toch Aysen ? Ik hoop dat Mike te pletter valt ...
Komende week bedoel je dan? Want afgelopen week was geen herhaling toen was om 8 uur benidorm bastards bezig..
's Ochtends om 11.00 uur zijn er herhalingen en meestal is een week voor dat het nieuwe seizoen begint om 20.00 uur de herhaling van de laatste week, dus dat zou vanaf 26 Augustus zijn.
Ja idd wou al zeggen om 8 uur morgen betekent anders 2 weken herhaling.. Zal idd vanaf 26 aug om 8 uur beginnen met herhalingen.
Hmm ik denk ook Nina,, ik hoop het niet maar dat is wel het meest logische.. Lucas die het zijn vriend moet zeggen van ludo's telefoon gesprek Nola gaat naar Mike. Noud uiteindelijk bij wiet. Sjors komt terug.. Weer iets met Mike? Dus dan wordt noud uiteindelijk oom van nola Dan wordt het Mike & noud tegen de sanders. Etc etc.. Er kunnen zo heeeeel veel verhaallijnen bij geschreven worden.. Als Mike neervalt dan stoppen er veel verhaallijnen en komen we geen voor in de plaats.